VJEMY








Včera jsme strávili se Stelou, I. a Tobísem odpoledne ve Stromovce. Stela měla narozeniny. 21 let. Hurá. Některé úseky našeho spolužití se mi naštěstí mažou z paměti jak po dešti, nechtěla bych je opakovat. Ale asi bylo důležité si je odžít. Stela se na famu nedostala, ale přijali jí do reklamky, kde se jí zatím hrozně líbí. Moc si přeju, aby byla spokojená a šťastná.

Ve Stromovce je spousta aktivit, barů, přírody, sportu apod., začíná se podobat zahraničním parkům, které při našich cestách v cizině milujeme. Zakotvili jsme v baru , který patří letní scéně Jatek 78 AZYL 78 a bylo to tam fajn. Probíhá tam venkovní výstava fotek Pavlíny Saudkové, která dokumentovala přípravu a představení jednoho z projektů Jatek 78 CESTY

Znáte pickey? Je to monetizační platforma pro české tvůrce, které můžete právě prostřednictvím pickey sledovat a podpořit je. Jsou tu známí tvůrci i ti začínající, můžete si číst jejich věci nebo poslouchat podcasty. 

Já sleduju TVŮRCAST přes spotify, ale určitě ho najdete i na jiných platformách. Moc doporučuju všem, kteří se zabývají uměleckou i tou rukodělnou tvorbou.

Novým podcastem (zatím 1 díl) jsou i  Pindy z gyndy, Škoda, že nic takového neexistovalo, když mi bylo -náct, možná i -cet. Zachránilo by mě to od mnoha nejistot a trapasů. Paní doktorka se svojí porodní asistentkou mají i svoji vtipnou IG stránku  moje gyn por . Rozhodně mrkněte, i pokud jste chlap. Budete zírat :)

Pokud chcete na IG sledovat mě, jsem tady: scenaristka.cz Příspěvky sem dávám rozhodně častěji než na blog, někdy i denně.

Na pickey jsem si založila svůj soukromý pokoj, ve kterém píšu v přímém přenosu svoji 3. knížku. Pokud by vás zajímalo, jak se od nápadu propsat a promyslet k vlastní knize, budu ráda, když mě budete sledovat. Do konce roku bych chtěla mít text hotový a zkusit ho vydat vlastním nákladem. O tom se někdy rozepíšu víc. Čím dál víc autorů se odhodlává k této cestě, protože chtějí mít nad knihou dohled i po odevzdání rukopisu. A hlavně chtějí živit sebe. Současná praxe je, že máme z prodeje 7-12 %. Samozřejmě že literární hvězdy jsou na tom mnohem lépe. 

A ještě téma, ke kterému se teď vyjadřují všichni: Les v domě. Knihu jsem nečetla, protože nemám sílu číst příběhy, které nedávají svým hrdinům žádnou naději. Byť by byly sebelíp napsané. Takže názor nemám. 



Žádné komentáře:

Okomentovat