Jak je

Tenhle víkend jsme se vrhli na opravu a natírání bazénu, odkládali jsme to dva roky. Skvělý je, že Kryštof má podlahářskou firmu, tak nám dost významně pomohl, protože pracuje rychle a přesně. S čistým svědomím ho můžu doporučit: Final floor







Minulou neděli slavila Gia 1. přivezeniny. Ivan jí udělal tlačenkovou bábovku. Měla radost. Těžko se formuluje, jaký ten rok s ní byl, protože nevím, jak ona bere nás. Cherry jsme si vzali z útulku a byla naše za půl hodiny. Gia nějak pořád neví. Když jsme v únoru odletěli do Malagy, totálně jsme ji asi zmátli. Zřejmě si myslela, že o nás přišla. Takže začala utíkat z domu a chovat se nepřátelsky na procházkách. Jakmile jsme se vrátili a najeli na náš režim (který žádným režimem není, spíš je to žij a nech žít), tak to zase skočilo zpátky do lásky. Ale strachů je v ní pořád hromada. Ráda se nechá hladit, ale pomuckat se nenechá, to se bojí. I když teď mi projevuje laskavost, že to asi tak minutu vydrží a pak zdrhne do svého pokojíčku. Obsadila si moji bývalou pracovnu s knihami. Často chce být sama, návštěvy radostně přivítá a pak si zaleze. Je trochu ... no jako já.

Před týdnem jsme byli na šipkách - Prague darts open, které se konaly v hale v Letňanech. Normálně do těchto prostor vůbec nechodím, ale tímhle jsem si splnila sen. Jak jsem jinak nudná, tak šipky prostě  miluju! Znám hráče, přezdívky, historii, vím, jak se co počítá ... a fandím! Šli jsme s Kryštofem a I. Samozřejmě v maskách.





Zítra mám velký úkol: sehnat zahradníka, který na nás už zase několik týdnů peče. Byli jsme dohodnutí na nějakých úpravách a nezabírají ani vřelé esemesky. Kolem soch máme metrové kopřivy a já tam plánuju štěrkový plácek, na kterém bude cortenová mísa na vodu, průměr 80 cm. Budou tam chodit pít ptáci, zvířátka a Gia, a já se na ně budu dívat z terasy, když budu psát.

Musím sehnat zahradníka!


2 komentáře:

  1. Dobrý den Lucie, zdravím Vás, přeji Vám pěkné a klidné léto a opět vyhlížím nedočkavě nový příspěvek na Vašem blogu! Vaše čtenářka Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bazén máte parádní. My si chceme taky pořídit zabudovaný, přelivový bazén, ale je to teda dost velká investice Nechceme na něj použít naše rezervy, kdyby se náhodou něco stalo, tak šetříme bokem. Nebo teda spíš já šetřím. Zajímám se o investice do P2P , které nám slušně vynáší, ale uvidíme, jestli budeme mít na jaře už dost peněz, abychom si na léto bazén konečně pořídli.

    OdpovědětVymazat