Víkend

Každý rok na podzim máme sraz se Starými pákami, letos to bylo prý po 25. Já se účastnila tak 8x. Každý rok vybere někdo z chlapů místo, kde se sejdeme, a vymyslí program. Vždycky se nás sejde kolem 20. Čím jsem starší, tím víc si myslím, že je fajn udržovat tradice, které nám navíc dělají radost. 

Letos jsme odjeli na jižní Moravu. Byl výlet, zámek Milotice a sklípek. Hotel s úžasnými postelemi, akorát že přímo pod naším pokojem se konala svatba a Dlouhou noc Heleny Vondráčkové fakt nechci slyšet hodně dlouho. Ale snad budou spolu šťastní ...

U stolu paní hraběnky bych si přála psát.







2 komentáře:

  1. Tedy poznámka o Helence Vondráčků mne rozesmála, já si o minulém víkendu vyslechla na oslavě padesátin asi 6x ...k životu na zámku mám jednu poznámku....to bylo taky na palici .
    Martina

    OdpovědětVymazat