HOUPAČKY SCÉNÁŘ

Tento týden jsem se vrátila ke knize. Dá-li pánbů, státní fond kinematografie a souhra šťastných náhod, bude z nich film. Mají už režiséra a obě hlavní herečky. Z pověrčivosti ještě mlčím.

Pan režisér se svoji ženou napsali první verzi scénáře podle knihy, já teď dělám úpravy, na kterých jsme se dohodli. Myslela jsem, že to za týden napíšu, ale ne. Nejvíc času a přemýšlení seberou v podstatě detaily, které do sebe musí zapadnout. Oproti knize bude míň erotiky, pinďourů a těchhle věcí. Ale přibudou jiné. Sama jsem na to zvědavá. Další etapa příběhu.

Dnes dopo na houbách. Několik kozáků.




Knihu mi okousal Stelin králík







1 komentář:

  1. Nový design obálky je super! Mně Frodo okousal knihu z knihovny. O výchově psa :-D Držím palce aby film byl! Budu se na něj těšit.

    OdpovědětVymazat