Krabice



Nevím, jak se nedostatek času projevuje u vás, ale u nás se mimo jiné hromadí krabice s poslanými věcmi. Já na jejich otevření prostě potřebuju tu správnou náladu ... a klid.

Rám postele z Ikea na moji postel čeká v chodbě už několik týdnů a není kdo by ho sestavil. Až bude ošklivo, říkal I. Až naprší a uschne, říkám já. Kromě toho tam jsou dvě krabice vyaukrovaných vánočních ozdob, knihy, lněné povlečení, Ivanova zimní bunda, jeho trička a nějaké moje oblečení (už ani nevím jaké). To bude překvapení! Kolikrát jsme o ty krabice v noci zakopli, se ani neptejte.

Tento týden mám ale drobné volno od psaní seriálu a využívám ho na psaní filmu. Nezdá se to, ale i to je odpočinek. Protože jiné psaní. Zároveň jsem si dala závazek, že si uklidím skříň s oblečením a vybalím krabice. Moje zlatá uklízecí paní Malinová jde v září na novou kyčel a nebude fungovat do konce roku. Nepřežijeme! Musím sehnat nějakou dočasnou náhradu, protože bez ní to nezvládnu. Sice každý den luxuju (pes), uklízím kuchyň atd. atd. (aby to nevypadalo, že nedělám lautr nic), ale věnovat půlden úklidu je pro mě časový luxus. 

Radši napíšu příspěvek, než bych otevřela krabice. Tak zítra!


1 komentář:

  1. Dobrý den, vyndejte alespoň to lněné povlečení! To bych si přála moc .
    Cena mě vždy odradí . Přeji, abyste sehnala někoho jiného spolehlivého
    A přežili jste! Mně občas paní chodí žehlit, to mohu jen večer bez dětí a večer už nemohu a nechci. Dřít fyzicky mi nevadí, ale nesmím pořád odbíhat, dnes jsem bez dětí a za dopoledne už jsem udělala tolik práce ! (Což barák a zahrada (dvě) jsou, a neměnila bych! ) Hezký den, ráda Vás čtu. Kristina

    OdpovědětVymazat