Lněné povlečení

Tak jsem rozbalila balíky. 

Už zůstaly jen ty s vánočními ozdobami. Ale brzy taky přijde jejich čas. Na prosbu tualkraplak jsem vyfotila lněné povlečení, které jsem si koupila od tululumVypráno, odzkoušeno a je to paráda. Jsem moc spokojená. Sice I. trochu brblal, když zjistil, že jsem koupila jen jedno (přece jen dva tisíce krát dva se mi dát nechtělo ... uáááá), ale mám vysvětlení: on by si ho tak neužil. Já si do něj lehám nahá s vášní ke lnu :) 

I. byl tak šikovný, že vyměnil prkno na terase. Líbí se mi to. Mám ráda tohle flikování, proč hned kvůli pár prknům předělávat celou terasu. Ono nás to stejně čeká, ale zatím je to takhle fajn. A taky jsem po půl roce dala žárovku do lampičky a ona svítí (2 minuty práce). Jsou to takové drobné věci, ale jakou má člověk radost!











 

1 komentář:

  1. no bájo ! a ten Váš barák, to je něco . jak se mění dřevo, ach

    OdpovědětVymazat