Zase a znova


Dnes jsem vstávala v jedenáct. Ne že bych tak dlouho spala, ale seberozvíjela jsem se. Poslechla jsem si pár podcastů, přemýšlela jsem a udělala nějaká rozhodnutí. Příjemnej čas. Jak tuhle zpívala Lucie Bílá u Honzy Dědka v Sedmi pádech:

Protože chci, protože mohu ... (ale já se nemůžu tý písně už několik dní zbavit!)

Je mi jasný, že pokud máte malý děti, tak se vám o tom může jen zdát. Byly doby, kdy jsem o tom taky jenom snila. Ale čas hrozně letí, fakt jo, najednou už v tom žiju. A je to krásný. Dočkáte se dřív, než si myslíte. 

Jinak je můj plán na víkend poměrně jasnej: překompletovat film na seriál. Původně to teda seriál byl, ale nikdo ho nechtěl, tak jsem na přání producenta z něj udělala film. Když jsem měla rozmyšleno a málem film začala psát, ozvala se TV, že by možná přece jen ráda ten seriál. Takže zpátky k seriálu, kterej musím přepracovat na víc dílů, než jsem původně měla, a příští týden ho jdou producenti prezentovat do TV. Jsem zvědavá na resumé. Byla by to hezká práce.

Cherry má po druhé operaci ucha. Nesmíme jí minimálně týden sundat límec. Jinak nás už doktor pokouše. Jsme nedůslední. 

8 komentářů:

  1. Google reviews are very important for a business. 5 Star Google Review brings success to a business.
    If you have been unable to succeed in business due to lack of 5 Star Google Review, you can visit my website.
    buy google reviews uk

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lucie, myslím na vás a přeji vám to, že si můžete vše podřídit svým požadavkům. Zdravím Jiřina z N.
    už dávno bez monoklu

    OdpovědětVymazat
  3. You're one of the best bloggers I've come across! Your posts are always informative, and you never fail to leave me hanging. Thanks for this post; it was an excellent read!

    OdpovědětVymazat
  4. This post is really a great resource for all your need to know information. Thank you so much for sharing this!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak google disk má poměrně dost místa na ukládání. Škoda jen. že zpřísnil teď podmínky, že pokud nemáte zálohováno, že Vám vymažou data. To mi nepřijde ke svým zákazníkům úplně fér. Proto jsem si pořídila síťová uložiště NAS a prostě jednou měsíčně si zálohuju i mimo jiné telefon tam abych pak nebyla překvapená.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to hrozné. Také jsem se dostala do špatné životní situace. Jsem bez dětí, manžel mě opustil a ještě k tomu mám obrovské dluhy. Vůbec nevím, co budu sama dělat. Jednoho dne mi dojdou finanční prostředky a asi budu muset prodávat i moje kytary. Hudba je to jediné, co mě drží nad vodou.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ráda si čtu tvůj blog a mrzí mě, jak to dopadlo, tak ti budu držet palečky, aby se to všechno podařilo úspěšně vyřešit. Já teď zrovna píšu bakalářku a úplně se mi nedaří soustředit na psaní, ačkoliv jsem si pořídila novou klávesnici, která díky slevovému kuponu vyšla opravdu na pár korun, tak si pročítám mé oblíbené blogy :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Zase a znova jsme se spolu s manželem pohádali. Byli jsme totiž v obchodě vybírat nábytkové úchytky a když jsem zjistila, že ten můj je naprosto nemožný cokoliv designově sladit, tak jsem se tam skoro sesypala. No kdybyste viděli jak jsem tam na něj začala nemožně řvát..

    OdpovědětVymazat