V bedně

 

Tipy na dlouhá zimní odpoledne, kdy vám připadá, že už je večer, ale ona je jen tma:



/zdroj televize Seznam/

Co takhle si zajet na Tenerife? Osvěžující dokument o desetidenní vánoční výpravě a cestě z konformity do svobody. O lidech, kteří žijí podle svých představ. Fakt skvělé. Provázela mě lehká závist a to se stává jednou, max. dvakrát za deset let :)

sleduj zde: 10erife


Pokud jste neviděli další z časosběrných dokumentů Heleny Třeštíkové, určitě se podívejte na Karolínu, kterou sledovala paní režisérka 30 let. Nevím, jestli bych chtěla takhle v rychlosti vidět svých třicet let. Ale na podívání je to parádní.

/zdroj Česká televize/





A pak něco pro seriálové nadšence. ČT začala vysílat slovenský seriál Hnízdo, který je jedním z jejich nejúspěšnějších. Zajímavý je, že ho dávají ve 3 odpoledne, zatímco večer se jede stokrát reprízovaný Vyprávěj a Četnický humoresky. To už nemůže vidět ani naše babi s Alzheimerem. 
Zatím jsem neviděla, ale jsou na to dobrý ohlasy.

Sleduj zde: Hnízdo


8 komentářů:

  1. Karolína mě bavila. Kéž by byl optimismus nakažlivý. Přemýšlím, co by bylo ve filmu o mně :-o.

    OdpovědětVymazat
  2. To už nemůže vidět ani naše babi s Alzheimerem 😂 od srdce jsem se zasmala, díky!

    OdpovědětVymazat
  3. Karolínu jsem viděla, taky doporučuju všem. Má moje sympatie, klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  4. My koukneme na to Tenerife. Strávili jsme na Kanárech Vánoce 2019 a muži se pořád stýská.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Hnízdo zkoukla jsem všechny díly za jednu noc jak mě to chytlo a to se léta nestalo :-)

    OdpovědětVymazat
  6. vòng chuỗi đá tourmaline tự nhiên
    Công dụng của sản phẩm:
    Đây là một loại đá quý có nhiều màu sắc khác nhau, mỗi màu sẽ có tác dụng riêng giúp chủ nhân nhận được nguồn năng lượng tích cực, giúp thư giãn và thoải mái tinh thần. Mang vòng đá Tourmaline bên mình sẽ giúp đem lại vận may, hạnh phúc và giúp bảo vệ cơ thể tránh khỏi nguy cơ các bệnh về thận và lưng, tránh các điện tử có hại đến cơ thể.
    Tourmaline đại diện cho tình yêu của nhân loại. Nó được sử dụng để thúc đẩy sự cảm thông đối với người khác.
    Ngoài ra, Tourmaline được cho là viên đá của sự hòa giải, một viên đá nuôi dưỡng lòng trắc ẩn và sự lạnh lùng, tỏa năng lượng thu hút tiền bạc, chữa bệnh và mang đến tình yêu.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc za Váš příspěvek, bylo to osvěžující.

    OdpovědětVymazat