HOUPAČKY

 Přesně za týden vyjde moje kniha. Rozhodla jsem se ji napsat před rokem před Vánoci, kdy jsem za jedno odpoledne slyšela asi 4x v rádiu reklamu na wobenzyn. Ten se každoročně zmůže jen na opakující se kreativitu: Nevíš, co dát (pra)rodičům pod stromek? Kup jim wobenzym a zdarma k němu dostaneš ještě ovocnej čaj. Wobenzym můžeš dát dědovi a babičce ten čaj. A máš Vánoce vyřešený.

Strašně mě to pobouřilo, nehledě na to, že nechci být seniorkou, která dostane z nouze nápadů pod strom čaj. TOHLE je představa o dnešních seniorech. Senior je nikdo, obtěžuje produktivní společnost, protože potřebuje svůj zasloužený důchod, péči rodiny a ještě by rád k Vánocům nějakej dárek. 

OPRAVDU takhle žijí senioři? Chceme se za pár let do téhle reklamy dostat taky?

Moje zkušenost je jiná. Šťavnatější, pikantnější, odvážnější a víc sexy.

Budu ráda, když si knížku koupíte a klidně s ní polemizujte, nesouhlaste, ale dejte jí šanci.

patti

DĚKUJI 💗

Předobjednat se slevou a dárkem můžete hned teď tady: HOUPAČKY

Na Slovensku přes Martinus taky se slevou: HOUPAČKY/ SK


Ilustrace opět  ANDREA TACHEZY

33 komentářů:

  1. Předobjednáno! Už se hrozně moc těším. Hana

    OdpovědětVymazat
  2. V rodině máme seniory, pro které by Wobenzym a čaj asi byl dobrý dárek. Nevím. Dva dědové, 80 a 70 let, jsou zpruzení celoživotně a tváří se stejně na dárek - čokoládu za 30,- jako na meteostanici za 5000,- (oba patří k těm lidem, co kontrolují počasí každé půl hodiny). Babička (69) je v rodině hlavně ta, co vždy a za všech okolností uvaří, napeče a pohlídá děti (kromě těch našich, ti se nějak nevlezou do rozvrhu, vnoučat je moc). Vytáčí mě jejich způsob života a plánuju žít jinak. Mým vzorem je místní dáma, vedoucí sokolů, která má ve svých 75 letech stále stejnou postavu, jako před 40 lety. Každý den chodí 5 km, jezdí plavat, když to jde, pořádá plesy, vede cvičení. Té by si nikdo nedovolil dát čaj, Wobenzym by možná ocenila:-)) Knížku jsem si nekoupila asi 20 let, ale zřejmě je načase udělat si radost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v hlavě. Jestli chcete být jako sokolka, budete sokolka. Hodně štěstí!

      Vymazat
  3. Nejsem ještě seniorka, ale z jedné části rodiny dostáváme takové dárky- nedarky, aby se neřeklo? Smysl obdarovávání mi v tomto případě uniká. Dárková balení čajů, mýdel, šamponů. Je to spíš ponižující, rozbalovat je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je zapeklitá situace. Naznačit jim to ...?

      Vymazat
    2. V jeden okamžik jsme se i domluvili, že žádné dárky, jen ty pro děti, ale pak to začalo nanovo. Máte pravdu, pokusíme se o obnovení dohody. A knihu už mám taky předobjednanou, těším se!

      Vymazat
  4. www.inkafej.blogspot.com05 ledna, 2021 21:13

    Lucie, knížku určitě koupím, už jen proto, že s jednou takovou seniorkou bydlím v jednom domě. Za rok jí bude 80. Věk by jí nikdo nehádal a její vitalita předčí kdejakou padesátku..Upřímně často jí tiše závidím právě ty erotické seznamky a chaty s mnoha muži...žije je sice virtuálně, ale za to si to užívá. Denně poslouchám o tom, druhý den zase o jiném..Kolikrát žárlíme, že ty mužští ji zajímají víc než celá naše rodina..ví o nich snad víc než o nás..bez telefonu se nehne ani krok a žije si bezstarostným životem.. K Vánocům by asi wobenzyn nechtěla, přeje si hlavně vysokoprocentní kyselinu hyaluronovou, aby jí vyhladila vrásky..Tak jí dostane a já dostanu pekárnu, abych mohla celé rodině péct chleba:o)))...tak asi tak...toužím být akční seniorka :o)...ale ještě si budu muset chvíli počkat...přeji spoustu čtenářů a knížce úspěch. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Ano, takhle si představuju stáří. Když nebudete vědět, jak ji obdarovat, moje knížka je ideální :)

      Vymazat
    2. www.inkafej.blogspot.com05 ledna, 2021 22:47

      Lucie, už jsem ji objednala...ale nejdřív ji prověřím sama..myslím tu knížku :o)), aby se nám nezkazila ještě víc :o)))...přeji hezké dny a těším se na čtení..pak dám vědět:o))

      Vymazat
  5. Predobjednano, moc se tesim! 😃

    OdpovědětVymazat
  6. Už se těším, je objednána !!!
    Jsem kategorie seňorka a je to zatím to nej, mého života. Vše mohu a nic nemusím😊. A každý den je pro mne dar, jak říká Věra Fina. A Wobenzym by mě pod stromečkem nerozhodli, takové malichernosti neřeším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle zprávy čtu nejradši - o spokojenosti. Přeju, ať vám vydrží. A děkuju!

      Vymazat
  7. Už se taky moc těším! Určitě bude výborná. Jsem knihonivnice v mini dědince na jižní moravě, většina čtenářů jsou starší tetičky, tak už se těším na jejich názory :-))). Určitě pak napíšu, jak se u nás knížka líbila. Gratuluju k vydání! zdraví Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem opravdu děsně zvědavá. Ty mě sežerou! Ale nevadí, určitě mi dejte vědět.

      Vymazat
  8. Pekný deň milá Lucie! Dá sa aj na Slovensko pred objednať? Vďaka, Renáta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přes Martinus to jde taky se slevou: https://www.martinus.sk/?uItem=828353 :-)

      Vymazat
    2. Objednaná a teším sa! Ďakujem:)

      Vymazat
  9. Gratuluji ke knize. Obdivujz kazdeho, kdo je tvurci a zaroven umi dotahnout veci do konce!

    Co se tyce nakousnuteho tematu: mam to podobne s tchyni. Zadne zajmy, zadne konicky a k tomu maji dost penez aby si drazsi zbytne veci kupovali sami. A nikdy neprojevi radost z darku. Tezko se vybira... a ano, je to taska delikates a taska vitaminu.

    To moje babicka, ta si preje parfem, moderni cepici :))) jsem na ni tak pysna, ze se snazi naucit se zit!
    (Cely zivot si nic nedoprala, tak ted ji to ucime :)))

    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle to je. Každý máme na výběr, kdo se z nás stane. Určitě bych chtěla být babičkou s parfémem a moderní čepicí!

      Vymazat
  10. Ten čaj jako dárek mě pobavil. Dostávám ho taky, od tchýně. A zásadně ten, který má ráda ona.
    A že je to v hlavě, souhlasím. Mám srovnání mých rodičů na vesnici a právě tchýně, městské dámy.
    Přeju, ať má knížka úspěch, ale nebojím se, že by neměla ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den, paní Lucie. Tak včera jsem si také Vaši knihu objednala. Bude po 12.1. Moc se na ni těším. Věřím, že bude jako Vířivka, tu jsem si přečetla dvakrát. Tak přeji hodně úspěchů a ať máte hodně čtenářů. S pozdravem a přáním hezkého roku Miluše.

    OdpovědětVymazat
  12. V létě jsme šli s přáteli část pouti svatého Olafa v Norsku a v jedné části trasy jsme se potkávali se dvěma "bábinkama", které taky putovaly (pochopitelně na rozdíl od nás nalehko). Byly úžasné, pokaždé skvěle naladěné, užívaly si to. Zanechaly ve mě hluboký dojem :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tyhle situace ráda a dlouho pak na ně myslím :)

      Vymazat
  13. Na knihu se moc těším. Ale my máme tady na městečku takové malé knihkupectví a já si ji koupím až u nich. Teď mají nelehkou dobu a nechci, aby tady třeba za rok knihkupectví nebylo.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Lucie, kniha je skvělá, čtu ji s rozkoší. Jsem šťastná, že jsem Vás/Vaše psaní objevila. Děkuji za krásný zážitek.

    OdpovědětVymazat