Ještě pořád ozdoby

 Tyhle ozdoby se mi podařilo koupit na inzerát za 150 Kč. Byly pokroucené a smotané v krabici jako "zbytky ozdob". Přitom některé z nich jsou skvosty a jednotlivě mají i vyšší cenu. Některé by potřebovaly opravit, proto bych se ráda naučila ozdoby ještě spravovat. Náhradní díly mám, ty sbírám postupně. Moc si na paní cením, že s tou krabicí rovnou neflákla do popelnice, ale vystavila ji, co kdyby náhodou ...

Ptáček nemá ocásek, ale ten mám náhradní


Skleněná rybka

Vzducholoď?

To už je přetříděné a srovnané

Váleček jsem ještě neměla

Sněžné saně 

Mlýn

Motýlovi chybí druhé křídlo, snad mu ho brzy dodám

Lustr


4 komentáře:

  1. Stejně je to super, mít takový koníček:-) Přeji krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, to je super . Připomíná mi to Vánoce u babičky, která měla podobné nebo ne-li ty samé ozdoby. Já sama na tohle moc nejsem, to spíš radši ozdobu do ucha nebo novou kérku, ale dokážu ocenit sběratelskou vášeň a nadšení. Takže směle do toho. Dělat si radost je hodně důležité. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou pěkné, ale já mám radši takové ty moderní. :) Vloni jsme si pořídila ve slevě hned několik sad, tak z nich mám samozřejmě velikou radost. :) A letos si plánuju pořídit ještě další. Holt potřebuji mít vždycky výzdobu do jiné barvy, aby to u nás bylo každé Vánoce pestré, ale zároveň elegantní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné ozdoby. Takový návrat do dětství :-) . Já nakupuju všechno z druhé ruky , ale takové ozdoby jsem už snad ke koupi nikde neviděla. Máme jen plastové, ale za to barevné. Taky mám malé děti, takže máme každý rok pěkně barevný stromeček. Ono s nimi jsou ty plastové ozdoby mnohem praktičtější :-D .

    OdpovědětVymazat