Knihy a film







Čtyři nové knihy: dvě o ozdobách, jedna o scenáristice a jedna o Simoně. Tu o Simoně jsem dostala od Simony, ostatní jsou z druhé ruky. A předesílám, že mi vůbec nevadí, že v tý o scenáristice si někdo podtrhával. Naopak! Šíleně mě to těší. A představuju si, kdo to asi byl, jak vypadal, jestli se psaním živil ... tajemný to je.

Simona píše o ztrátě své dcery. Líp než matka to nikdo nikdy nemůže napsat. Zároveň pomáhá rodičům, kteří se ocitli v té samé situaci. Simona je teď moje velké téma a mám s ní různé dobré úmysly (ve čtvrtek ti to všechno řeknu).

A ještě jsem viděla hodně dobrej film. Miluju severský filmy, oni to prostě umí. Nechci si ani představovat, jak by takovej scénář vypadal zfilmovanej po česku. 



4 komentáře:

  1. Dobrý den Lucie, mohu se zeptat kde je film ke shlednutí? Přeji Vám krásný adventní čas a díky za Váš blog. Jana z Jáchymova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Jano, my máme O2 TV, možná by mohl být na jiných placených kanálech. Moc vá zdravím!

      Vymazat
  2. Tý jo, nekonečně obdivuju lidi, co umí číst v cizím jazyce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, zrovna já čtu s pomocí kamaráda google překladače. Ale fakt je, že zrovna u tý scenáristiky je to pro mě jednodušší tím, že ty obraty znám.

      Vymazat