Dnes žádné ozdoby

U nás je trochu blázinec. Stela točí svůj maturitní film, naštěstí už ne u nás doma. Třikrát (nebo kolikrát) to stačilo. Nicméně si do ateliéru přitáhla svoji postel, peřiny, stojan na kytku, můj fíkus, obraz, skříň na ozdoby, oblečení pro herečku, museli jsme koupit koberec, lávovou lampu, hrnky a cukřenky v bazaru ... věční sponzoři. Já funguju jako balička a uklízečka, I. je rekvizitář, taxikář a catering. Ještě ráno nevěděli, jestli kvůli koroně budou moct točit, ale jo. Snad! Jestli někdo zase nepřijde s pozitivním testem.

Vyšla lednová Marianne bydlení a je překrásná. Hodně reportáží, krásná grafika, jsem prostě unešená. V tomto čísle je můj rozhovor s Aničkou, která v padesáti konečně žije podle svého, je v pronájmu, tapetuje, maluje stěny a je krásným příkladem toho, že na postupnou proměnu domova nemusíte našetřit balík peněz. Recykluje, upcykluje a je nesmírně pozitivní. Jo! A zachránila pejska z množírny. To všechno se tam dočtete.

Tak příjemný advent 😏




6 komentářů:

  1. Já si snad kvůli tobě začnu pravidelně kupovat časopis. Poprvé v životě ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala som predplatné na celý rok od zaťa ako vianočný dar!
      Páčilo sa mi už aj predošlé číslo, rodina s dcérami v starej roubence, zrekonštruovanej minimalisticky, tí s firmou so šatami z ľanu a u ZuzkyVrz, hoci fotky nevystihli krásu ich domčeka tak, ako ho poznám, zatiaľ spokojnosť!

      Vymazat
  2. Mám předplatné. Máte pochvalu, super!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak snad Anička tu množírnu také nahlásila. Jen doufám , že ta zachrana nebyla koupě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, pochopila jsem to tak, že ji ma přímo z mnozirny. Za adopci vždy děkuji 🥰

      Vymazat