Mlha přede mnou, mlha za mnou

Ozýváte se mi, že máte technické problémy s mým blogem - je to možný, protože ho ajťáci kopírují na můj nový web. Vydržte.

Miluju mlhu. Ráda v ní chodím na procházku se Cherry, ráda se na ní dívám z domu od krbu, když se válí na zahradě (mlha). Začalo období grogu. Dnes ráno v 7 hod odpískáno Brno, producentka nemocná. Odpoledne online třídní schůzky, katastrofa. Jediný, co jsem si zapsala je: 

PLES 8.3.???

Cherry zlobí operované ucho. Mažu jí ho enzymy s tetracyklinem. Víkend bude šílený, slíbila jsem Stele, že jí pomůžu se školou. Vypadá to, že budu znova maturovat.









3 komentáře:

  1. Lucie, krásnej výhled na vaše sochy mě bere za srdce:)

    OdpovědětVymazat
  2. S manželem jsme také v tomto nepříjemném počasí seděli na zahradě a přemýšleli jsme co tak jako asi budeme dělat. Já navrhla že bychom se mohli jít někam projít a on že ne, že si koupíme něco nového na zahradu. To teda nebylo ideálně pro mě strávené čerpadlo. Kdo by se chtěl večer dívat na nové jezírkové čerpadlo..

    OdpovědětVymazat