Distanc


 (Běchovice dnes ráno v 7.33, fotila Iva O.) 

Dnes schůzka pedagogů ve škole. Mají vlastní kavárnu přímo v budově. Znám tři kolegy, kteří tam učí.  Našla jsem dámské záchody. To je pro začátek fajn.

Čeká mě zřejmě distanční výuka a to jsem sama na sebe zvědavá. Technicky i obsahově. Kdy jsem naposled tvrdila, že výuka scenáristiky je kontaktní záležitost? Že se to online nedá? Musím říct, že překvapuju sama sebe. A je mi ták dobře.

6 komentářů:

  1. Držím palce! Nová doba, odvahy je třeba!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pravou, Štěpánku, pravou!!! Držím pěsti, Luci!!

    OdpovědětVymazat
  3. Půjde Vám to skvěle, uvidíte. Kavárna ve škole je dobrý znamení.

    OdpovědětVymazat
  4. Vzpomínám na své první natáčení pro televizi. Já, která roky nevytáhla paty z baráku a mudlala si svoje hrnky. Velký krok do neznáma, který přesměroval můj profesní i osobní život. Přeju, ať máš kolem sebe fajn lidi a vnímavé studenty.

    OdpovědětVymazat