Víkend






Pan převozník na Sázavě převozničí už 27 let

Víkend s Tobiasem. Jeho rodiče pracovali, neb za měsíc Monika otevírá s kamarádkou kavárnu. Makají. Jakmile ho odevzdáme, lehneme si a spíme. Už nemáme tu rodičovskou energii. Ale je to mnohem lepší, než být rodičem. To už by se mi nechtělo. Stačí ty dospělý starosti s dospělýma dětma. A hlavně máme čas na vlastní věci, z toho jsem trvale nadšená.

Loučíme se se sedačkou, která poputuje do kavárny. Nám zítra přivezou novou velkou. Blíží se čas podzimního lelkování u tv a pohádek, a chceme se válet. A jako vždycky: hlavně pes nesmí na gauč! 

Pořád jsem zavrtaná ve scenáristice. Zjistila jsem, že mezi umět /učit je propastný rozdíl. A disciplína umět a učit zároveň, to je fakt vyšší dívčí. Uf. Jsem strašně zodpovědná. Budu určitě koktat.



1 komentář:

  1. Vzpomínáte si ještě na to jestli a odkud jste brali dětské zábrany pro zdraví vašich dětí? Já se teď dívala a my objednávali z https://www.luceda.cz/pupyhou-zabrany/.Tak se chci zeptat jestli to nemáte náhodou ze stejného obchodu, aby to bylo dostatečně kvalitní.

    OdpovědětVymazat