Ples

Včera měla Stela ples. Její škola pořádala v Lucerně stužkování prváků a šerpování čtvrťáků.
Jenže Stela kromě plesu taky měla angínu, i když na fotkách to nevypadá.
Ale zrovna dostala druhý ATB, takže se nevědělo, jestli teda vůbec někam vyrazí. Ale všechno už bylo domluvený. A přišly šaty. I boty přišly (den před). Chlupatá kabelka dorazila taky. A holky se u nás chtěly převlíkat a malovat.
Takže nakonec jsme je dovezli až před Lucernu, Stela se nechala ostužkovat a honem zpátky domů do postele. Čekali jsme na ni na Václaváku, na ples půjdeme pouze v případě, že se dohrabe k maturitě. Zatím mi to připadá hodně v nekonečnu.

Já: Stelo, nemůžeš bejt taky někdy elegantní jako tvoje spolužačky?
S: Když já nejsem ten typ. Necejtím se v tom. Copak tys byla někdy elegantní?
Já: Asi ne, taky to ke mně nešlo. Babička mi vždycky říkala, že vypadám jak utržená ze řetězu.
S: Tak vidíš, jsem po tobě ... A jakej styl máš vlastně teď?
Já: Teď?! Já nevím, asi žádnej. Nuda.
S: Snad zas tolik po tobě nebudu!










23 komentářů:

  1. Ty jo, tak na prvak wow!! Velmi kreativni.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to naprosto úchvatný outfit. A ta kabelka! Podle mě musela být hvězda večera.

    OdpovědětVymazat
  3. Stela je originál! Mě se to moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  4. Je skvělá, moc jí to sluší, krásná holka. Také jsem musela být vždy jiná, i když něco až tak originálního mě nikdy nenapadlo. A má štěstí, že má i maminku, která nepotlačuje její duši. Takže jste skvělé obě. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Stela je náááááádherná! V Lucerně jsme měli stužkování před týdnem a kdybychom tam nebyli, nic by se nestalo:-D Ale chápu, že pro prváky to je boží. Je po tobě a obě jste výjimečné. Ty vado a ty vlasy jí neskutečně seknou! Boty bych si vzala hned, tak jestli z nich vyroste, pošlete je do Liberce .-D A.

    OdpovědětVymazat
  6. Stela je hodně dobrá, uplně se vidim když jsem chodila na uměleckou školu, maminka chtěla na mě mít volánky a já byla zarytá depešačka :-) Dnes mám ráda i volánky. Pěkný den Markéta Třebušín

    OdpovědětVymazat
  7. Stela je na tuto výstřednost typ. Vůbec by mi nenapadlo takovou kombinaci uskutečnit, jí to sedí.
    A taky ty modré tečky u koutků očí , to vidím také poprvé. S dcerou se prostě nikdy nudit nebudete. Hezké jaro. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je něco!
    Prostě Stella - Hvězda.
    Jsem moc ráda, že jste to nafotila a zveřejnila.
    Lucie, naše vnučky měly podobný ples nedávno, ta mladší - prvačka - stužkování, ale takhle originální nebyly, i když jim to hodně slušelo.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Je úžasná a osobitá a k tomu jí to ještě moc sluší! Jste odvážné holky :) A.l

    OdpovědětVymazat
  10. Je to sice šokink, ale co. Ono když je člověk prizdisrac, tak je to taky k ničemu.

    OdpovědětVymazat
  11. a ta krasna pusa! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moje komentáře mizí..takže podruhé, WOW Stele to moc sluší, je svá!

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší ji to, tak má svůj styl a odvahu!- toho jsem nikdy nedosáhla!Simi

    OdpovědětVymazat
  14. Je naprosto skvělý, že je Stela svá, že není žádná tuctovka :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, to bezstarostné mládí, vrátit ho tak někdy zpět... (a nebo raději ani ne. :-)). Stela je úžasná, krásná mladá dáma. Outfit perfektní, nadčasový a hodně zajímavý, unisex, takže se v něm určitě musela cítit skvěle. Cosmic girl jak vyšitá.

    OdpovědětVymazat
  16. Blahopřeji!
    Stela je dokonalá!
    Děkuji Vám Lucie za Váš blog, Vaše střípky mi vždy zpestří a rozhodně pozitivně (bez ohledu na příspěvek) naladí den!
    Jak se říká-"i mávnutí motýlích křídel změní běh světa.."

    A Vaše příspěvky určitě vedou k zamyšlení nás všech, které/kteří Vás tak rádi čteme!

    Děkuji a krásné svátky!
    Valerie Štětková

    OdpovědětVymazat
  17. Jednoducho, Stela!

    OdpovědětVymazat
  18. Wau,Stela ma styl.
    Musela byt nezabudnutelna

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherná!!! Skutečně to Stele velice sluší. A mě tedy elegantní přijde. Výstředně elegantní. Zkrátka mladá umělkyně. Lucie B.

    OdpovědětVymazat