Miláno



V pátek letíme do Milána. Strávíme tam velikonoční víkend, který má být deštivý. Aspoň tak to zatím říkají předpovědi. Jak má být tady vlastně nevím. Určitě líp :)
Starosti nám dělají jen dvě věci - zaplacené letenky nejdou vyhledat v systému a Stela má pořád krk jak po ničivý katastrofě. Zítra odběry a kontrola, tak uvidíme.

Byt jsme si opět našli přes airbnb. Sice jsem původně měla zaregistrovaný jiný, ale zjistila jsem, že ho spravuje (tudíž i uklízí) agentura, což je často problém. Nikdy tomu nedají péči jako sám majitel. Takže jsem se tam po čase podívala na recenze a nebyly dobré. Tak jsem tohle ubytování zdarma zrušila a hned si našla jiné, vypadá i lepší a je úplně v centru. Za stejné peníze. Velká výhoda airbnb je, že můžete váš pobyt zrušit ještě 48 hod před příjezdem a nic neplatíte. Pokud tuhle možnost mají tedy pronajímatelé takto stanovenou - a má ji tak cca 90% z nich.
Airbnb používáme i na cesty po Čechách, klidně i na jednu noc, třeba v Jihlavě, Brně ... je to obvykle levnější a konformnější než průměrný hotel (nemluvím tedy o pěti hvězdičkách).

Pokud byste airbnb chtěli zkusit i Vy, můžete přes můj odkaz. Získáte tím kredit 29 Eur (a já 15 Eur) na ubytování. Nejsem (jinak než uživatelsky) spojena s touto agenturou, jen chválím, co mám sama hodně dobře vyzkoušené. Navíc je to vždy skvělý dobrodružství!


Jdu dohledat ty letenky (snad se mi to podaří).


3 komentáře:

  1. Milá Lucie,
    už dlouho a pravidelně čtu Vaše psaní na blogu. Jste vlastně součástí mých každodenních rituálů. Jen nic nekomentuju. Dneska musím. Strašně moc jste mi pomohla připomenutím AIRBNB. Vím o tomhle ubytování, jen mi nějak nedocvaklo, že můžu i já :-). Takže díky Vám ani letos nevynecháme Znojemské vinobraní, které je rok dopředu vyprodané (co se týče ubytování)a připijem Vám na zdraví skvělým vínečkem! Zdravím celou úžasnou rodinu a ještě jednou velké DÍKY. Hanka Karlovy Vary

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za odkaz, využila jsem to. Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Jéje, těším se na dojmy z Milána, chystáme se tam taky. Tak si to užijte a Stele přeju brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat