Zpřeházeně

Koukám, že poslední dobou blog zanedbávám a píšu sem jen to, co chci (jako by tomu bylo někdy jinak). Tento týden byl náročný, absolvovala jsem hodinu po sobě dva pohřby (jeden starý a jeden, bohužel, zase mladý), přišla jsem o práci, ke které jsem byla vyzvána jednou televizí a dopředu (rozuměj před smlouvou) jsme musely s Magdalénou vymyslet a napsat velkou přípravu.
V našich hlavách je příběh hotový, jen tv manažeři zase nevědí, co chtějí. Skoro každý den své požadavky měnili a my přes noc předělávaly a převymýšlely dějové linky a všechno ostatní, co k tomu patří. Nechápu, jak někdo může zadat zakázku, když dopředu nemá spočítané, jestli na ni má vůbec prachy, náladu a vysílací okno.
 
A pak - Amanda prodělala několik záchvatů, má epilepsii, je už ale zaléčená, tak snad teď bude doma fajnověji a veseleji.
 
A teď padlo oko na můj stolní kalendář s citáty, kde stojí: "Celý lidský život je jen cesta ke smrti." (Seneca)
Tak to ne, s tím rozhodně nesouhlasím!
 
 

2 komentáře:

  1. Kdybych žila za vlády Caliguly a Nerona, asi bych taky nebyla optimista. Naštěstí my máme dakeko lepší vyhlídky ! Přeju ať se brzy najde zadavatel s oknem i penězi.

    OdpovědětVymazat
  2. No, práve sme boli bez elektriny, celkom slušne som vyčistila nejaké záhonky a prežité rastlinky.
    Tiež mi je trochu trápne, keď moje príspevky vyzerajú, akoby som len presúvala niečo doma.
    Pár slov ale vždy dám, kde to všetko ,,zašifrujem,, inak sa mi nedá...
    Pritom som celú zimu riešila najmä Mila, až za ,,obzory života,, doma, u lekárky, v mieste kaučingu, v škole, tam bola zaangažovaná dokonca aj polícia....no, tiež dcérinu domácnosť, tá pohla aj mojou domácnosťou... muž našťastie už funguje, takže fungujeme obaja, dokonca ma chváli...
    Súhlasím, všetko robíme pre život a nakoniec, všetko u nás aj vyústilo ,,do života,, takže to dopadlo dobre:-)
    Nech sa zadarí, polepší, jarne rozradostní, Lucia, všetkým Tvojim!

    OdpovědětVymazat