4. března

První letošní oběd venku. I s mojí mamkou.
Lehký úklid zahrady, neb zahradník slíbil, že přijde brzy!
Velký nákup v ještě větším Globusu (nejde mi to přes pusu, ale oni to tak skloňují), kde měli jen poslední svazek ředkviček! Taky měli poslední velký nerezový koš na odpadky ve slevě, takže jsme si ho vzali. Poslední půlrok totiž házíme odpadky do torza rozbitého koše, do kterého je pomocí kolíčků na prádlo přidělán igelitový pytel. Víko koš nemá, takže každý, kdo se u nás posadí ke stolu, může nahlédnout, jaký odpad produkujeme.
Tak teď už nebude moct.


A zítra nový den!
Jsem asi jedním z mála lidí, kteří mají neděli rádi, protože v pondělí nejdou do klasické práce.
Respektive ještě jinak - občas ani nevím, který den v týdnu právě je. Víkend poznám jen díky tomu, že Stela nejde do školy. Zato ale kolikrát ještě ve dvě v noci řeším pracovní maily.
Zajímavý je, že hodně lidí tuhle svobodu nechce, nepotřebuje.
Naopak k životu potřebují řád a jeho dodržování.
Kéž by si každý mohl vybrat, co mu vyhovuje!




3 komentáře:

  1. Luci to jste brzy začali ,u nas na Moravě taky bylo hezky.Jenže hodně foukal vitr že by taliřky ze stolu litaly.Krasnou neděli.Atka

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé vy jste měli krááásně! Tady zase lilo a zase leje... ach jo..já si asi ještě počkám. Ale Vám to moc přeji! Tak snad máte i dnešek tak fajn a jste zase venku... Měj se fajn každý den!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucko, a víte, že jsem si v pátek při nákupu v Lidlu na Vás vzpomněla, když mi manžel přihodil do vozíku 3 svazky ředkviček :-)... pěkný den! JanaT

    OdpovědětVymazat