Bez proudu

Dnes nešel u nás v ulici proud.
Je neuvěřitelný, kolik člověk udělá práce, když si nemůže zapnout počítač, televizi a nemá ani data v mobilu, protože zapomněl heslo svého ID (nebo prostě nějaký jiný heslo) a nemůže s mobilem dělat žádný jiný věci než prostě volat nebo posílat sms.
Takže jsem vyklidila jednu skříň v ložnici a uklidila špajz. Našla jsem v něm spoustu zajímavých prošlých potravin, vánoční svíčky, které jsem hledala (jak jinak) o Vánocích, zjistila jsem, že mám šest polohrubých mouk, ale žádnou hladkou a hrubou, a pak mám spoustu pitomostí jako třeba vypeckovávač třešní, který jsem použila jednou. A protože z nějakého neznámého důvodu trpím tím, že nemáme doma brusinky (co kdybysme náhodou dělali svíčkovou, že jo), tak těch jsem pro změnu našla sedm sklenic. A taky mám asi třicet vanilkových cukrů (a to skoro nepeču) a stejně tolik prášků do pečiva.
 
Kdyby nešel proud víc dní, tak udělám spoustu užitečný práce!
 
 
O gauč se všichni doma přetahujeme.
Na Cherry vyjde řada vždy dopoledne.


6 komentářů:

  1. Tos mne pobavila..co takhle občas vyhodit pojistky a předstírat , že je to všude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, manžel si to přečte a třeba ti je rád sem tam tajně vyhodí :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den Lucie, to jsem se pobavila. Na úklid špajzu se chystám už 14 dní a stále nic. Asi to bude tím, že nám elektřina jde. Určitě najdu spoustu nepotřebných věcí,ale jsem ráda,že v tom nejsem sama. Hezký den Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie.to jsme na tom stejně. Celý prosinec jsem hledala vánoční jmenovky na dárky a našla je včera při úklidu umožněno ptostoru postele :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci fakt dobrý- jak se člověk na něco zaměří při nakupování.... tak to já bych neuklidila ve špajzu, nemáme tam okno.My zas máme asi 8 konzerv tuňáka :-D snad na něj dojde chuť. Přeju fajn den H.

    OdpovědětVymazat
  5. Prdopeče používám na čištění trubek odpadu, ty se hodí...
    zdravím vás Lucie...
    bez proudu to občas vítám, jen ten mrazák....
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat