Riomaggiore


... je pro mě nejkrásnější  ze všech pěti měst Cinque Terre. Kdybych se rozhodovala jen za sebe, sháním ubytování tady. Mezi místními. Většinu času bych pak trávila po kavárnách psaním a zevlováním na lidi (mimochodem je tu dost těch, kteří právě tuhle činnost provozují a já jim závidím, že nemusí chodit na pláž a předstírat zájem o slunění a koupání, prostě o normální život. I když ani já to nepřeháním, byla jsem na pláži jednou).
RM ale není vůbec místem pro děti. Žádná pláž. Nebezpečný vstup do moře. Žádné atrakce. Nic. Navíc hrozně schodů. Bary. Smažené mořské plody v kornoutech, ze kterých mi bylo ještě v noci těžko. Stela to tu nesnáší. Já to tady miluju. Víc napsat nemůžu, neboť mě v kavárně obklopili Italové a urputně fandí. V televizi běží fotbal. Hraje Itálie.


3 komentáře:

  1. Nádhera už jen z fotek...na živo to musí být kouzelné městečko.Krásné dny dovolené!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký záběry fotek.Hned bych si sedla do nějaké taverny s šálkem kávy....Tak se kochám jen takhle, Tvým prostřednictvím.Mějte se fajn!

    OdpovědětVymazat