Nezpůsobilá


Včerejšek byl dnem malých katastrof. Večer jsem svému muži říkala, že nejsem způsobilá žít praktický život. Že mě musí chránit.
Smál se.

- jen co paní Malinová uklidila, strhla jsem ze stolu kafe a polila počítač, sebe, zem i psa
- uvařila jsem polívku tak hustou nudlemi, že z toho byla nejedlá kejda
- něco jsem v autě zmáčkla a nešlo mi řadit (stalo se mi to během jízdy)
- Stelu jsem sice na tenis odvezla, ale o dvě hodiny později, takže jí propadla drahá hodina tenisu s trenérem
- zařídila jsem jí odpolední angličtinu na dobu, kdy má tenis

Jinak děkuji za všechny vaše ohlasy k Ententýkům, měla jsem největší počet kliknutí/den, asi 1300. A komentářů víc než když Stela počmárala centrofixem police, aby v nich udělala pokojíčky panenkám Monster High (někdy je zase vyfotím, v pokojíčku už vlastně bydlí hlavně ony).
Občas se mě někdo ptáte, proč tu nemám počítadlo návštěv - je to velmi jednoduché, neumím ho nainstalovat. Už jsem se o to pokoušela a nešlo mi to.
 
Zítra vám povyprávím, jak se píše seriál Obchoďák.
:-)
 
 

6 komentářů:

  1. Lucko,
    tak se tu směji cizímu neštěstí .
    Ale nemyslím to zle, jen vy to umíte tak hezky napsat .
    Nepřemýšlela jste, že by jste napsala scénář ze dnů Vašeho života ? ;-)
    P.S. K nám do pokojíčku se už také nastěhovali Monster High. Zatím jsou jen dvě a bydlí v krabici od bot, ale právě jsem jim došila peřinky a obávám se, že jich bude přibývat .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně se smějte, to jsem ráda! Scénář by z toho byl mizerný, tam musí být děj, situace - a ty já neprožívám, protože kam mě ráno posadíte (k pc), tam mě většinou taky večer najdete. Maximálně politou kafem. A knihu - tu vlastně píšu denně tady.

      Vymazat
  2. Ač je to škodolibé, čte se to krásně :-) Vzhledem k tomu, že sama jsem technicky retardovanou matkou na mateřské, která je politá a nestíhající denodenně, cítím se lépe pokaždé, když se o někom obdobně "postiženém" dozvím :-)
    Mimochodem, Ententýky musí být skvělé. Včera ve čtvrt na devět, když jsem marně uspávala děti, mi přišla od mého antitelevizního bratra sms, ať si okamžitě zapnu televizi, že tam běží seriál, který se mi bude určitě líbit! :-) Nestihla jsem. Nechala jsem si od něj tedy dnes převyprávět děj a zkusím to stihnout příští středu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10396610468-ententyky/212512120100001-zapomente-na-sex/ Tady se to dá vidět i on-line, ještě někdo jiný se mě na to ptal, zapomněla jsem, tak pardon!

      Vymazat
    2. Děkuju za odkaz. Alespoň nebudu muset hledat. A taky spoléhat na bráchu, který zásadně odpovídá nevím, když se ho ptám na detaily :-)

      Vymazat
  3. Dobrý den, Lucie,
    s výčtem katastrof jste mě pobavila! Před několika lety(!!!) jsem na dovolené vařila polívku a též jsem nudlema nešetřila, říkala jsem si, ať se děcka pořádně nají... :-) Do dneška, když vařím polívku s nudlema, mě upozorňují,že chtějí polívku a ne beton.... Banda nevděčná! :-).
    Přeji vám hezký den.

    OdpovědětVymazat