Hej, můžu si vás vyfotit?


Dnes tu byl za mnou fotograf z Rudýho práva. Teda ono už asi není rudý. Prostě z Práva. Vyštvali ho, chudáka, z redakce za mnou, protože nemají moji fotku a potřebují ji k nějakému článku. Takže rychle namalovat - zjistila jsem, že nemám žádnou rtěnku! Šla jsem tedy najisto do Steliných šminek. A našla! Můj muž byl ohromen, když přijel domů, že jsem normálně oblečená a namalovaná! Hned mě pozval na drink (ovšem v restauraci zjistil, že nemá peníze, takže jsem to zatáhla).
 
P.S. Fotky jsou z večera, takže ta krása už značně opadla.

6 komentářů:

  1. Lucko, mohu tě uklidnit... rtěnkou to začíná.... já už najisto hledám u své dcery téměř vše co mi chybí... šminky, laky na nehty, trička, mikiny, kabelky.. naštěstí boty mám ještě o číslo větší :-)) ale není to nadlouho... je jí necelých třináct a noha jí roste :-)
    PS. máš nějaký fialový přeliv nebo to jen zkresluje fotka???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, stříbrný palette šampon, ale vymyje se během týdne.

      Vymazat
  2. No,ještě že mám jenom syny. Pokud nenajdu rtěnku nebo řasenku,je jasné, že jsem je někde "zašantročila" sama.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, ten pohled na poslední fotce ... dokonalý!!! Měla byste seriály nejenom psát, ale i v nich hrát ... nebo ve filmu :o). Vy i Váš věšák na korále = boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuji, ale jak říkám, byl to výjimečný den. Realita je značně jiná. :-)

      Vymazat