Včera





Včera byl opravdu náročný den. Dopoledne focení v ateliéru na Haunspalce, Stela jela se mnou, bo měla prázdniny. Takže si i trochu zablbnula s erárními parukami a vyfotila se s nimi. Pan fotograf byl hezký, mladý, s bicepsy a při focení mu neustále sjížděly džíny do půlky zadku, takže bylo ideální stát v první řadě za ním. To ale nemůžete, když vás fotí, že jo. Po mně ale fotil modelku v jarním oblečení a to už jsem si teda stoupla do první řady. Fakt zajímavej film to byl.
Doufala jsem, že focení bude jediná pohroma toho dne, ale nakonec jsme ještě jeli s Jenny k veterináři, má chronický zánět oka. Pak jsme jí v několika lékárnách sháněli lék, nesehnali, takže ho musí objednat MVDr. a to bude až v úterý. Do tý doby to musíme překlepat. Stela se nám pak ztratila v nákupním centru, plakala, museli nás vyvolávat rozhlasem, takže šok pro všechny. Měla přijít k autu před NC, ale nepoznala ho, bušila na nějaký lexus, který opravdu nebyl náš. Ale stejná barva, no. Jak já to jen chápu!
Zprávy z placu taky nejsou optimistické, točí se venku, včera jim pršelo a zrovna se natáčely obrazy s matkami a malými dětmi na pískovišti. Já bych ruce do mokrýho studenýho písku nestrčila ani za nic. Takže tam všichni mrzli, měli předstírat vedro a bezstarostnost, a ještě k tomu říkat text ze scénáře. Být hercem není taková brnkačka, jak to vypadá. Neměnila bych.

2 komentáře:

  1. Stela má neskutečně dlouhé nohy, je to vidět až sem, tak třeba budeš mít ještě několik příležitostí stát za zadkem fotografa až bude fotit jako modelku tvou dceru. Než před foťák bych radši vlezla na zamrzlé pískoviště v plavkách. Ale hercům to teda nezávidím, hrůůza!! A hlavně, že jste se našli, chudák Stela, ta si teda musela užít:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohy po tatínkovi, ovšem mozek po mně, takže zajímavá kombinace. Myslím, že si s ní moc nebude vědět rady. Ale ty nohy se hoděj vždycky, že jo. :-)

      Vymazat