S mašlí

Dnes hodně zážitků. Dopoledne jsme s kolegyní Magdalénou vymýšlely, co dál s postavami Ententýků, pokud by se uvažovalo o pokračování. Jestli vůbec máme o čem hrát. Máme. Během hodiny a půl jsme to v kostce vymyslely. V tomhle jsme asi profíci (profičky?). Umíme na počkání fabulovat. Často jedna řekne "mám nápad" a druhá dopoví, jaký. V Ententýkách to máme rozdělené tak, že Magdaléna vymýšlí zhruba děj dílů a já ho pak docpávám dialogy. Stručně řečeno. Pokud by vás zajímal přesnější mechanismus, tak si řekněte. :-) Pak jsme jely do ČT kvůli webu, který naše hlavní hrdinka bude mít, společně s ajťákem ho pomalu vytváříme. Jo! A máme taky už hlavní píseň seriálu. Asi se v éteru objeví dřív než seriál, dám vědět. Ale poznáte ji. Poznávací znamení: ententýky.
Ivan mi dnes jel pro nové auto. Nepsala bych o tom, protože je mi to hloupé, ale byl to prý krásný zážitek (já u něj chyběla). Vešel do prodejny, auto stálo uvnitř a bylo převázané velkou mašlí. Hollywood.
A zážitek pro mě mateřsky nejdojemnější: Stele přišel od Kryštofa z Kanady dopis. Jen pro ni. Slza.

Už se o nás píše:


4 komentáře:

  1. to je dojemný s tím dopisem..:)

    OdpovědětVymazat
  2. A byla Stela taky tak dojatá z dopisu jako ty? já mám pocit, že tyhle pocity mají jen matky:-) Auto s mašlí...já chci taky!!!:-) A přivezl ti Ivan i tu mašli? :-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. Mašle asi byla erární, ale stejně, že si s tím dali takovou práci. Stela byla taky ráda, protože jí Kryštůfek poslal i nějaký nálepky na nehty nebo co. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. to je fakt hezký! to jsou plody výchovy, tak máš doufám radost a nemusíš pochybovat o svém umění výchovy. Já se jdu ze svých plodů asi pověsit na větev.-( nebo ta mašle by se mi hodila..

    OdpovědětVymazat