Odjééézd!


Pořád si nedokážu psychicky odpočinout. Na někoho prý platí fyzická práce, na mě tedy ne. Udělám ji, ale netetelím se u toho blahem jako některé mé kamarádky. Závidím jim. Na mě docela platí válení u filmů, jenže zatím jsem nenašla moc času pohromadě, abych opravdu film odkoukala od á do zet. Víkend (doufám) proflákáme na chalupě. Je ošklivo. A hospůdky na dosah. Akorát musím napsat fejeton na téma Proč ženy nechtějí hodné muže. Pocitově vím, ale slovy se mi to asi bude popisovat těžko. Kdo to je totiž hodný muž? Ten, co se snaží nikomu neublížit, ale paradoxně tím může ublížit všem, protože třeba nemá odvahu mluvit pravdu? Snad to nacpu do předepsaných tří set slov. Ty svoje myšlenky.

5 komentářů:

  1. Já bych řekla, že hodný nevadí tolik jako hloupý nebo ťuňta:-) ( nutně totiž nemusí znamenat, že ťuňta je hodný:-) Já třeba mám hodné muže docela ráda:-) Tak si hezky odpočiňte a hezké svátky, navzdory počasí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten háček mi tam skákal jinak, než jsem chtěla,ale to je technika. Nebo-li něco mezi klávesnicí a židlí-ťunťa jsem myslela:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Starší ženy chtějí hodné muže, nicméně starší a zkušenější ženy už nejsou v tom věku plození, tak se o nich moc nepíše. Mladé ženy nechtějí hodné muže, protože je to teprve nedávno, co odrostly pohádkám, ve kterých ten hodný je bojovný, všechny přemůže, s nikým se nepáře a vůbec je to hrdina největší, tak chtějí někoho takového. Až životní zkušenost jim otevře oči, ale to už je mnohdy pozdě :-(. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem neviděla televizi ani nepamatuju... Taky takhle odjíždíme narvaní, pokud někam jedeme.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za podnětné názory o hodných mužích, přemýšlím o tom, přemýšlím. Pro Amelii: o nic jste nepřišla, já teď mám o tv programu docela přehled.

    OdpovědětVymazat