Nepřežiju, část druhá

Mé trable s mobilním telefonem pokračují. Definitivně jsem zjistila, že nejsem mobilní typ. Co se týče mobilů, jsem imobilní (co všechno ta čeština umožňuje!). Poté, co se mi podařilo odstranit zvuk kláves a vybrat vyzvánění, ze kterého bych nešílela, musela jsem prodejnu navštívít znova, neb mi nešly posílat sms. Prý jsem si smazala nějaký softvér. Nebo hardvér? Jak prý se mi to povedlo? To vážně nevím, ale jsem ráda, že mi ho tam ti šikovní mladí muži znova nahráli. Teď se potýkám s tím, že když mám zmeškaný hovor nebo sms, telefon nijak nebliká a neupozorňuje, že je v něm cosi nevyzvednutého. Takže kolegyně na jedno slovo souhlasu čeká i několik hodin, případně do rána, navíc nezjistím, že mám deset nepřijatých hovorů od jednoho volajícího, který zřejmě po mně něco velmi urgentně chce. Žiju si svůj nemobilní život, který je s kýmkoli dalším nekompatibilní.
A co je vůbec nejhorší, je nastavení hlasitosti. Když si dám stupeň 1, krásně slyším volajícího, ale neslyším vyzvánění mobilu. Když si dám optiminální stupeň 3, slyším krásně vyzvánění, ale volající řve tak, že ho slyší celé nádraží, o vagónu ve vlaku ani nemluvím - spolucestující by mohli odpovídat místo mě. Můj muž včera říkal, že do třetice ať už si koupím něco, co mi opravdu bude vyhovovat. Jenže jak to dopředu poznám?
Máte, prosím, někdo zaručený tip na tlačítkovou nokii, která není úplnej pohřeb a stále se prodává? Potřebuju pouze komfortně telefonovat a psát sms. Nic víc. Jinak vážně nepřežiju. 

8 komentářů:

  1. Lucko, Nokia C2-01, jsem z Prahy, takže kdybyste si ji chtěla ozkoušet, tak i toto nabízím :), já jsem maximálně spokojená a to mám podobné "nároky" jako Vy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám - Nokia 2720 fold - dokonca je to označené ako véčko pre ženy. recenzia na linku: http://mobilizujeme.cz/clanky/vecko-pro-zeny-recenze-nokia-2720-fold/
    som spokojná
    danka

    OdpovědětVymazat
  3. Milé dámy, děkuju, hned po příjezdu domů a napojení na normální internet, který neleze rychlostí šneka jako ten tady - se na modely podívám a musím to už nějak dořešit. Díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem asi ze stejné planety jako vy,např. do nové pračky jsem zlostí kopala,jako že proč má s prominutím do prdele tolik tlačítek,když mi stačí jedno,hlavně ať vypere. Nepotřebuju programy jako u atomové elektrárny.Ale moje rada: kdo se naučil obsluhovat nokii,poradí si s každou nokií. Taky jsem měla strach z dotyk.displeje,proto jsem si koupila C6,má i vysunov.klávesnici.Ovládání nokie bych nazvala intuitivním,myslím,že ho vymyslel někdo z Venuše.Přeju hezký víkend a hlavně teplo domácí krbu!Slávka,Ostrava.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravuji-domácíHO krbu! :)))) Píšu z tabletu,dotykového,ale do toho nekopu.Miluju ho,něžně jej oslovuju:"Moje tabletko." Slávka,Ostrava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to bych si taky přála - mít ráda technickou věc. Tablet máme, ale já ho nepoužívám. Děkuju a moc zdravím!

      Vymazat
  6. Za sebe mohu doporučit E52 :o) Má spoustu funkcí, ale nijak neobtěžuje, když je nevyužíváte. Předností je rozhodně velice dobrá výdrž baterky, když nelezu na net, tak mi při běžném volání a smskování vydrží týden. Má velký display, je tenká, ale velikostně to není nic titěrného, dobře se na ní píšou sms jednou rukou a je hliníková. Má navigaci, takže když se ztratím, což já ovládám velice dobře, najde mě to a odnaviguje kam potřebuju, celkem slušně fotí. Melodií je spousta a hlasitost se dá ovládat tlačítkem na straně i během rozhovoru, takže když má protistrana tendenci vzdálenost mezi vámi dokřičet, není to problémem ani pro Vaše ucho ani pro nádraží - asi 2x se mi podařilo, že jsem volajícího omylem ztišila úplně, ale když víte, že se to může stát a víte kam sáhnout, není to problém. Je chytrá, ale nevnucuje mi to :o) Také mohu nabídnout odzkoušení v Praze pokud byste měla zájem. Vím jak je to složité vybrat, také sem dlouho dlouho vybírala. Mám jí asi 2 roky a pořád vypadá velice dobře a nehistoricky.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju i za možnost praktického vyzkoušení (Mončo a Gugu), to jste mě dojaly. Snad to zvládnu i bez toho, ale vaše tipy důkladně prostuduju. Díky!!!

    OdpovědětVymazat