Jedenácté přikázání: Nezmrzni!

Už jsem sama. Ivan mi přes víkend nanosil do světnice dřevěné brikety, polena i třísky, abych měla zásobičku. Krb co chvíli polyká další várku dřeva. Už rozmrzla i voda v kuchyni, takže paráda. A taky mi navařil do zásoby. Uvědomuju si, jak se mám dobře. Kolegyně scenáristky většinou přijdou o chlapa kvůli tomu, že místo většiny činností akorát píšou. A v mezifázích na své psaní a příběhy aspoň myslej. Prakticky nepoužitelná - se tomu říká. Můj muž je se mnou srozuměn. Nikdy prý nechtěl normální ženu. Snad mu to vydrží.
Odpoledne jsme byli v lese, hlavním úkolem je vždycky utahat psa, abych pak mohla v klidu psát a Jenny do mě neustále nestrkala čumákem, že chce ven. Povedlo se. Spí a já píšu. Idylka. Kromě psaní mám ještě ráda hospody a kavárny. To máme rádi s I. oba. V okolí deseti kilometrů kol dokola jsme všude štamgasti.

Fotky by se daly nazvat Cestou z/do hospody.






2 komentáře:

  1. Hospoda vypadá delikátně!

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělá! Je tam i obrovská zahrada a ubytování v designových pokojích. www.roubenka.eu

    OdpovědětVymazat