Lidé pro mou osamělost








Miluju knihy a miluju příběhy. Miluju i příběhy těch knih, takže si je často kupuju i v antikvariátu nebo na aukcích. Minulý týden jsem nakupovala v knihkupectví dárky pro rodinu, ty vám vyfotit nemůžu, neb bych je vyzradila. Neodolala jsem a vzala si pro sebe povídky Radůzy, jsou opravdu báječné, navíc je vydal Baobab, vydavatelství, kterému fandím a ráda ho podpořím. Kniha Lidé pro mou osamělost - to je rande naslepo z antiku, líbil se mi název a grafické zpracování, co je uvnitř, netuším. Ale ten název se mnou tak nějak souznívá ... Švagrová mi přivezla sborníky mladých literárních nadějí a já mezi nimi objevila dceru své dávné kamarádky z Liberce Anetu Hauznerovou. Maminka Petra jí ke knížce dělala ilustrace. Krásný shledání, musím Petře po letech aspoň zavolat. A básně jsou fajn.
K tomu ještě diář na příští rok - musím mít speciální, takže ho každý rok sháním přímo zběsile. Vlevo dny a vpravo volná linkovaná stránka na nápady. Diář pro scenáristku mu říkám. A doporučuju, je skvělej, i když pekelně drahej!

Žádné komentáře:

Okomentovat