Jsem jaká jsem

Původně jsem dnes sem chtěla dát nějakou krásnou fotku od profesionálního fotografa, který mě tu a tam fotí pro "komerční použití". Ty fotky jsou opravdu úžasné, tak úžasné - až to nejsem já. Zaskočilo mě totiž, že se můj příspěvek "Jak teď vypadám" během dvou dnů katapultoval na první místo mezi nejčtenějšími příspěvky za celý měsíc! Fakt je to tak důležitý? Navíc strhnul lavinu mailů, sms a telefonů. Zakončila to v noci kolegyně, která mi řekla: "Ty vole (to my si tak někdy říkáme), psát zadarmo a ještě aby mě někdo kritizoval, to by mě mohli milovat!" Dovedlo mě to k zamyšlení, že v zásadě existují dva přístupy k blogování, které jsou si podobné jen zdánlivě. Zaprvé: jaká jsem doopravdy, zadruhé: jak chci, abyste mě viděli. Jsem případ A.
Proto opět ty obyčejné fotky. Včera mě přijeli navštívit rodiče. Budou přes víkend hlídat děti a zvířata. Já odpoledne ujíždím do Krumlova na Jazz na konci léta. Už teď se těším, co vám o tom v neděli napíšu!
Hezkej víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat