Ohlasy



Dnes po čase normální den. To znamená, že vím, co je za den, celý den píšu, nespím přes den, spala jsem v noci a dnes taky budu spát v noci. Jak příjemné.

Po několika letech jsem byla na kosmetice. Neobešlo se to bez paus fax, protože jsem se objednala do jedné kosmetiky a přišla do druhé. Paní kosmetička ale měla čas a vzala mě, nicméně pak volala kosmetička z té správné ... jo, tohle mi jde. Ale pleť jako dětská prdýlka. Musím chodit pravidelně.

Včera prezentace další sezony Jedné rodiny. Spokojenost, ale důležitá bude pro pokračování sledovanost. Ohlasy zatím moc dobré. Úterý ve 20.10 na Nově nebo kdykoli Voyo. Moc si vážím toho, v jakém prima kolektivu pracuju a že se máme rádi. Hrozně důležité je se stmelit, nehledat rozdíly, ale shody. 

Zítra zubař s Tobiasem.


Žádné komentáře:

Okomentovat