Vášeň

Máte to se mnou těžký. Ale já ty starý ozdoby fakt miluju.

A tohle byl náhodnej rychlej nákup za nevyděračskou cenu. 5 minut poté, co mi napsali, že už jsou v zásilkovně, jsem si pro ně jela. Tolik radosti.










11 komentářů:

  1. někdy mě ty ozdoby nutí k zamyšlení... vy sbíráte staré ozdoby a já si pamatuju, že jsme některé mívali na stromku...asi už fakt hodně pamatuju...

    OdpovědětVymazat
  2. Ozdoby jsou nádherný a je potřeba si dělat radost! Mějte fajn dny. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím vás, ty jsou boží . Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie to je parádní úlovek....ty figurky jsou určitě poklad, vůbec jsem takové ještě neviděla.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za pochvaly, pořád jsem z nich u vytržení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, vtipná je ta paní, co si drží poprsí :-)

    OdpovědětVymazat