U našich

 


Čekala jsem na test, naštěstí jsem negativní. Po karanténě kvůli části pozitivní rodiny, jsem se konečně mohla přemístit do Lbc a pomoct našim. Hlavně teda mamce, která je po operaci páteře. Dnes první vycházka pár metrů kolem domu. Dobrý. Oběd z restaurace do krabiček. Štrúdl vlastní výroba. Humor zemitý, spousta materiálu na psaní. Ale to bych našim nemohla udělat. Kolikrát se fakt směju za rohem.

Píšu v průchozí jídelně, kam ke mně doléhají zvuky ze třech televizí. Někdy je program na všech stejný, takže ho slyším v násobné ozvěně, někdy je v každé televizi jiná story. Kombinace politiky s komerčním seriálem a sportem je vyloženě inspirující. Zejména jako kulisa k vlastní tvorbě :) 

Vyšla spousta pěknejch knih. Zatím jsem si nekoupila ani jednu, protože jsem na roztrhání. Hlídám, starám se, pracuju. Aspoň si připadám užitečná.


4 komentáře:

  1. Milá Lucie. Som 17 dni po operácii chrbtice. Akurát že som omnoho mladšia ako vaša mamka. Tak asi to lepšie zvládam. Držím palce. Je to zaujímavé, ako naše telo pracuje
    Marika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaj, tak ať se vám daří dobře. To tělo je záhada. Nebo zázrak?

      Vymazat
  2. Milá Lucinko, tak Tě zase vítám v Liberci. Maminka je statečná a určitě se bude snažit, aby se už mohla osamostatnit. Doufám, že se za Vámi ... pokud se nebojíte podívám. Ráda bych si zase s Ivankou i Tebou popovídala. Tak se zatím opatrujte a s nikým se nestýkejte -) Když tak jen se mnou !!!! Všechny Vás srdečně zdravím. Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky, určitě se uvidíme, já ještě přijedu a dáme si něco dobrýho :)

      Vymazat