Houpačky

 


Moje druhá kniha se jmenuje Houpačky.

Tento víkend zapracovávám do textu poznámky paní redaktorky. Grafik dostal můj text a vymýšlí obálku. Potřebuju svoji reprezentativní fotku (nemám). Píšu anotaci. Bude to sranda. Místy lehce zčerná. Tentokrát jsem psala cíleně oddechovku. 

Těším se na leden, to se Houpačky vyhoupnou do knihkupectví. 



10 komentářů:

  1. Gratuluji, těším se.

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším, Vířivku jsem doslova zhltla za chvilku.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, paní Lucie. Tak to je dobrá zpráva, moc se na knihu těším . Vířivka se mi také líbila. Mějte se krásně. S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se moc! Houpačka byla výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vířivka byla výborná (už blbnu), ale Houpačky určitě také budou!

      Vymazat
  5. Juchůů, jak já miluju dobrý zprávy! A co miluju ještě, jsou houpačky, už pár let mě provázejí ony nebo jejich symobly a nesou s sebou vždy jen to dobrý. Takže za mě už aby byl leden!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Juchůů, jak já miluju dobrý zprávy! A co miluju ještě, jsou houpačky, už pár let mě provázejí ony nebo jejich symobly a nesou s sebou vždy jen to dobrý. Takže za mě už aby byl leden!!!

    OdpovědětVymazat