Máte ji taky?



Říkám jí Ostuda. 
Dnes jsem ji zase měla v ruce, že ji vyhodím. Jenže to nejde. Miluju ji.
Bavlna, velikost na dva slony, letní odstín sepraná modř. Díry, kam se podíváš.
Dá se v ní akorát tak tajně zalízt do postele a přikrejt se až ke krku.

Máte taky podobnej model, nebo jsem jediná?



14 komentářů:

  1. Jj, taky mám :-), maxi triko na spaní, u krku v lemu prodřený, dírka kde tu...ale je tak správně tenký a pohodlný, čistá bavlna, že se mě ho taky nechce vyhazovat. Přeju všem pěkný léto. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci,

    takový triko s dírama jsem měla z NEXTu. Ano, jen na doma a pak už jen na úklid :-) Nerada jsem se s ním loučila. Papa

    OdpovědětVymazat
  3. Můj muž tomu říká "triko s citovým vztahem" :-) Přeji Vám krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové kousky odvážím na chatu, kde je pak nosím doslova do roztrhání. Jedny prastaré tepláky, kupované za těžce vydělané peníze během VŠ, mnohokrát zašívané, jsem tentokrát přivezla domů, že už je to hrůza a že je rozstříhám na hadry. Ale ještě jsem neměla to srdce. ;-) Na druhou stranu, tohle jsou přece principy pomalé módy. :-) Cena za jedno nošení podobných mých kousků je určitě ještě menší než jedna tisícina koruny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalá móda. Že mě to hned nenapadlo! Takže já jsem vlastně hrozně in! Díky.

      Vymazat
  5. Jo! V roce 2004 jsem na stáži v Americe zachránila jedno triko GAP, které tam dovezla jiná stážistka, Američanka, "na hadry". Ona ho už tehdy nějakou dobu nosila. Já ho mám doteď, má malé dírky, ale to je tak pohodlná pevná a přitom jemná bavlna, že se prostě pokaždé po posledním vyprání octne znovu složené ve skříni "ale fakt už teda naposledy!" :-D L.

    OdpovědětVymazat
  6. ...mam i kdy nechtene.. protoze sehnat kosili na spani, aby to bylo triko 100% bavlna a fuchsiova nebo rozova barva neexistuje.. ve vsem elastan, krajky, smutny tmavy barvy nebo nastrikany obratky smrdici barvou, ktera se opere popraska a droli.. a to trva desetileti, vozila mi kamaradka z UK ted uz deset let nevozi a nosim je roztrhany...nechapu proc do veci na spani rvou elastan

    OdpovědětVymazat
  7. ... stará lněná košile, prodřená v podpaží, tak se v MHD držím jen madla na sedačce, zdvihnout paži se neodvažuji...uvažuji o elegantní záplatě, škoda takového kousku se vzdát...zdravím všechny kdo chápou tuto závislost jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Mám noční košili, kterou jsem dostala od návštěvy z německa, když mi bylo 6. Tenkrát jsem si po ní šlapala, po vic než 30 letech ji mám těsně pod zadek...děravá je hodně, ale nosím ji, aspoň občas

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju maxi trička po příteli, mám je na spaní ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ja jeste dobry, ale chlap, kdyz si neco oblibi, tak to nosi, dokud to z nej nespadne na hromadku :-)))

    OdpovědětVymazat