Léto


Marianne bydlení má tentokrát dvě tváře.
Zelenou zpředu a nordic zezadu.
Počtete si náramně!
Můj fejeton tentokrát na téma, jak jsme ve třech bydleli v miniaturní garsonce.





Léto je ideální čas na potkávání se, mejdany, akce, muziku, výstavy a všeobjímající radost.
Ale jsou i dny, kdy si člověk od všech těch radostí s radostí odpočine.
Zrovna dnes.
Ještě jsem nevylezla z noční košile a už nevylezu.
Spousta telefonů, odepisování na maily nebo posílání nevyžádaných zpráv, na které možná nikdy nedostanu odpověď. I tak občas vypadá moje práce. Není to jen vymejšlení příběhů. To je nakonec z toho to nejjednodušší.
Dnes mě hrozně rozesmála Magdaléna (často spolu píšeme). Jedna naše kolegyně už nevydržela čekat roky, měsíce a dny na rozhodnutí ČT, jestli náš rozepsaný seriál dokončíme, a šla se na to zeptat kartářky. A ta jí řekla, že jo. To mě pobavilo. Z producentky lovíme informace jak z oceánu zlatou rybu, a kartářka to vidí hned.
Tak doufám, že karty nelžou!
👻


4 komentáře:

  1. Lucko tvůj fejeton mě pobavil.....skvělé čtení-užili jste si tedy těch Vašich roztodivných bydlení dosytosti .Marianne se tentokrát fakt povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně jenom uniká, kam se ztratila Stela? Nenarodila se už v minulém díle? 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to je postřeh! Garsonka je vsuvka, kdy jsme byli napůl (no spíš na pětinu) v Kokoříně a přes týden v Praze. Stela se narodila o dva roky později :-)

      Vymazat