Hlavně kreativně

Konečně jsem se rozečetla. Postupně budu vkládat. Některé knihy odhazuju v dál, pokud se nezačtu do 50 stran. To je mezník. Dopřávám si luxus nedočítat, co mě nezaujme.







Rozhovory s přáteli jsou kniha, ze který byly paf hlavně mileniálky. Jejich IG se hemžil doporučeními. Jako jo. Je to dobrý. Spisovatelka Sally Rooney je novou literární hvězdou, tohle je její prvotina. Klobouk dolů. Pro mě zajímavý nejvíc v tom, jak se život hrdinů odvíjí ve třech rovinách, který si můžou zároveň odporovat. Nějak se chovám/něco si myslím/online komunikace. Občas aby se v tom čert vyznal. Nejen čtenář, ale hlavně oni sami maj problém. A to tak velkej, že o tom píšou knížky, který se pak stanou bestsellerem. 
Něco společně zažijeme, nevíme, co si o tom myslí ten druhej, tak si to pak dovysvětlíme zprávama. 
Mě osobně tenhle způsob komunikace nebere. 
Vyrostla jsem na rozhovorech face to face, a nechce se mi nic dovysvětlovat.



HEROINE - magazín, o kterým jsem tu už tuším psala. Hodně zajímavý články, jinej úhel pohledu, než je běžný. Kamarádka si ho šla na moje doporučení koupit a trafikantka na ni málem zavolala policii. Žádnej časopis o heroinu prej neexistuje.

Tady Vary - neuvidím letos nic. Ale Stele jsem koupila lístky na 9 filmů. Vypráví mi o nich.

  


Jinak peču kreativní koláče, píšu kreativní texty a kreativně suším levanduli.


8 komentářů:

  1. Heroin :)))))
    Tatiana.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za tip na ,,drogový" časopis. Skvělé články.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja moc doporucuju serial Normal People podle druhe knizky od Sally Rooney. SR se podilela i na scenari. Je mi sice "uz" 40, ale serial me dostal. Pribeh, kamera, herecke vykony! Z knizek urcite Sobestacny od Zuzany Dostalove.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že jsem se o té knžce tady už někdy zmiňovala, je maličká hubená na95stran - ZASTŘIHÁVÁNÍ KŘÍDEL od Venduly Pačesové. Nevěrný manžel, naštvaná manželka, která jeho milence píše "dobré rady", dny prase - nemýt se, jen pít...dvoustránkové kapitolky s neskutečně vtipnými a mistrnými pasážemi.
    Ze života, žádné přeslazené kudrlinky, věty jako nůž.!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. zaujimave. nedavno som si precitala od sally rooney knizku normalni ludia a musela som so sebou bojovat, aby som ju neodlozila. posledna stvrtina potom bola ok. dovtedy podla mna nepochopitelne plytke, prislo mi to, akoby to bolo dielo nejakej pubertacky. vela ludi ju odporucalo, dostalo to aj ocenenie man bookers prize; no, neviem... s vasimi lit.tipmi inak celkom rezonujem, napr. anna bolava je podla mna genialna, objavila som ju vdaka tomuto blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam taky cítím věkový odstup, psaní i prožívání je jiné, ale zase je to cesta do neznáma ...

      Vymazat