Tipy



Nejradši bych se jen dívala na filmy nebo poslouchala podcasty.
Jsem schopná jen pasivně sledovat příběhy, protože na aktivní čtení nemám pořád energii. Doufám, že se to co nejdřív zlomí, protože tu mám kupu nových knížek, na který se hrozně těším. Ale nemůžu se začíst.

Pokud se vám nechce do kina, můžete si pustit horkou novinku od Andrey Sedláčkové, která natočila dokument s Antonínem Kratochvílem a jeho synem. Film šel včera do kin a zároveň ho dali k dispozici i na online. Je to hodně neobvyklý krok a vy ho můžete podpořit zhlédnutím za pouhých 60 Kč, nebo ho za stejný peníz můžete věnovat jako dárek.
Kromě toho je na Aerovodu spousta dalších výborných filmů.

Co se týče poslouchání, už jsem tu psala o podcastech O kousek blíž, které se věnují tvůrčím ženám. Nejnověji je tu skvělý rozhovor s Barborou Baronovou, nakladatelkou artového wo-men a literární dokumentaristkou. Mluví třeba o tom, jak je důležité dělat práci, která nás naplňuje, mít úctu k lidem a čerpat z těch, kteří za to opravdu stojí.


Tak dobrou zábavu.

1 komentář:

  1. Kdysi, když jsem viděla film Ztraceni v Mnichově, byla jsem schopna se hádat, že Tomáš Bambušek je jeho syn. Jak byl vlasatý vousatý, prostě Kratochvílova kopie.
    P.Kratochvíl se mi moc líbil v Kawasakiho růži.
    Magda

    OdpovědětVymazat