Výstava, která nebyla

Kvůli koronaviru mám slušnej kulturní absťák.

Včera byla vernisáž výstavy "Z domácího archivu" sester Válových v unikátním prostoru bývalých šroubáren v Libčicích nad Vltavou. Takže jsem hned dnes hnala Ivana a Stelu, abychom tam jeli.
Bohužel výstava zavřená, protože je jen na objednání, otevírá se většinou ve středu a neděli s komentovanou prohlídkou. 
To mi teda mohlo srdce utrhnout, bylo vidět dovnitř, tolik věcí, a já tam nemůžu být!
Tak holt za týden repete.
Pokud byste měli zájem i vy, vstupenky se kupují přes internet dopředu, a to třeba zde: https://goout.net/cs/vystavy/jitka-valova-kveta-valova-z-domaciho-archivu/uktqf/+cnblq/

Jsem výbornej time manažer.
Před 14 dny jsem poslala Ivana a Stelu na zubní hygienu do Brandýsa, což je 3/4 hodiny cesty. Přijeli tam na minutu včas, akorát o měsíc dřív.
A dneska ty Válovky.
Čas běží nějak mimo mě.






Asi jste si všimli, že mám nový formát blogu.
Musela jsem ho změnit, protože se mění i Blogger, na jehož platformě blog píšu.
Čím dál víc lidí si prohlíží blogy v mobilu, a to doteď bylo velmi nekomfortní, proto Blogger přišel s novými formáty. Mně se to takhle líbí víc, je to stylovější, čistší.
Pokud byste hledali blogy, které sleduju, stačí klepnout na tři čárky vlevo vedle názvu blogu, a otevře se vám archiv + další věci, které byly předtím vpravo. 

5 komentářů:

  1. Mne se to taky libi více. Ctu defacto jen na mobilu.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se dívám už jen v mobilu a přijde mi to teď o mnoho lepší.

    Silva

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Lucie, to mi se podařilo přijet o týden dřív na pohřeb strýce... Můj muž to vzal ku podivu s klidem a za týden bylo "repete" :-) Má to své výhody, od Té doby nejsem pro všechny v okolí ta 100% spolehlivá :-))

    OdpovědětVymazat