Zběžně

Chtěla jsem si to původně pustit na spaní, poslechnout si dvě věty a usnout. Nakonec jsem se do půl třetí do rána smála. Podcast dua Re:kadence probíral nejúspěšnější podcasty:

https://www.audiolibrix.com/cs/Podcast/Episode/210028/17-takhle-smrdi-prdcasty

Oni umí přesně vystihnout, co na kterým podcastu smrdí, co je přestylizovaný, nalakovaný narůžovo a musím říct, že se naprosto trefili do mýho vkusu. Proč nemůžu poslouchat podcast, jehož majitelka má hlásek jako konipásek, proč mě neberou produkty z firmy Elite bloggers/ Tereza Salte. Jak je to všechno vypočítaný na efekt a zisk.
Pokud vám nevadí vulgarismy a bezbřehá improvizace, doporučuju. Ale pokud ujíždíte na sladkých oblacích, tak vás to znechutí.


Pokud už doma s dětmi nevíte co by, mrkněte na soutěž o výpravnou dětskou knihu: https://www.facebook.com/nakladatelstvijunior



5 komentářů:

  1. Díky za vtipnej podcast, kluci pobavili. Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. Hned se mi vybavil jeden podcast. Sweet hlásek, holka nemastná neslaná, ale má zajímavé hosty.
    Kluci výborní. Pobavilo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dekuji za tip, uklizelo se u toho vyborne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie, díky vám velice za sdílení podcastu, poslouchám u práce z domu, je to božííííííí, chlámu se úplně nahlas a tečou mi slzy:) buďte všichni zdrávi, Krumlenka

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za podcast, neznala jsem, pobavil. Podcasty poslouchám, některé ráda, některé (zejména takové ty slepičí) ňák nemůžu, Jana

    OdpovědětVymazat