Seberozvoj

Ze tří jsme se vyšplhali na čtyři myčky denně.
Šest lidí je šest hladovejch krků.
Nevím, jak je to možný, ale stíhám toho daleko míň než normálně.
Vím, jak je to možný. Furt je někdo doma.

Stela dělá úkoly do školy a překvapuje mě.
Referáty, analýzy, dokončuje film a tak.
Dneska jsem jí pomáhala s potápěním ve vaně. Potřebovala dotočit zvuky, tak jsem držela mikrofon.
Tomu říkám domácí úkol.

Novinky ke čtení:
Začala jsem odebírat Heroine - časopis, který způsobuje nezávislost.
Pěkný články, existuje i on-line verze, navíc mají i čerstvý webový články.



Koupila jsem si taky bichli (760 stran) o podnikání na volné noze. Jako bych na ní už dvacet let nestála. Nedá se to číst jako román, spíš jako kuchařka (že já zrovna píšu o kuchařkách, když recepty nečtu), prostě si v tom člověk listuje a hledá si to svý, co potřebuje vědět. V životě bych neuměla napsat něco tak tlustýho. To, co já bych řekla jednou větou, je tady rozvedeno do x stran. Tuhle schopnost já nemám. 

Uvědomila jsem si, že mám teď několik knih z nakladatelství Jan Melvil, který je zaměřený na vydávání knih osobnostního rozvoje.
V životě jsem nepřečetla ani jednu motivační knihu, dokonale mě to odrazovalo.
Ale v jejich knížkách, který vybírám vyloženě intuitivně, je to zpracovaný nějak zajímavěji, chytřeji, řekla bych. Souvisí to i s podcasty, který poslouchám.
Stele jsem u nich koupila knihu pro teenagery, ale beru z ní spíš já.
A pak kniha o tichu.
Ticho miluju nade vše.



Pro pořádek: Všechny knihy i předplatný jsem si koupila za svý. Nejsem nikomu zavázaná, a pokud něco (ne)chválím, je to jen můj vlastní nezaplacenej názor.

8 komentářů:

  1. Kupte si od Melvila knihu Ticho od Susain Cainové. Je výborná, bude vám sedět.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za skvělý tip na časopis Heroine. Našla jsem tam článek i od Zuzany Fuksové , kterou od objevení v Buchtách na wave dost žeru. Hrozně ráda bych měla čas na seberozvoj, ale pracovně se toho na mě valí ze všech stran.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soňo, to jsi v tý lepší vlně. Kolem mě všichni přicházejí o práci a já sama ještě nevím, jak to bude. Ahooj!

      Vymazat
  3. Heroine taky odebírám, akorát mi teď chodí domů a my trávíme koronaprázdniny u babičky. Melvilovky mám taky ráda, moc doporučuju Proč spíme - změnilo to můj přístup ke spánku. Náladu mi zlepšila i Faktomluva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tipy, těší mě, že mě čte tolik spřízněných žen!

      Vymazat
  4. Zajímavá je kniha "Tak dobří, že vás nepřehlédnou"... polemizuje s oblíbeným názorem "jít si za svým snem".

    OdpovědětVymazat
  5. Na volné noze je super a Vlach přesně uhodil hřebíček na hlavičku. Přečetl jsem a rád se k tomu vracím. Teď jsem navíc zjistil, že je to i ve formě audioknihy, tak přemýšlím o tom, že si ji ještě jednou poslechnu. Přeci jenom při prvním čtení člověku spousta uteče, ale zase není čas číst takovou bichli podruhé. :) Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat