Vyhraj statek!

Před Vánoci jsem sháněla pro Tobíse nějakou zajímavou knížku, se kterou by se dalo i trochu si pohrát. To mám nejradši. Nejenom mu číst, ale taky si hrát. Našla jsem knižní box, který zahrnuje kromě knížky i puzzle, dřevěná zvířátka a kartonové figurky. Vybrat si šlo ze 6 boxů = 6 zaměření: vlaky, nemocnice, domov, hasičská stanice, stavba a statek.
Tobís už jich má několik, a až bude mít všech 6, sestavíme z nich celé městečko. A na to už se těšíme.
Ale nemusíte mít všechny, fungují samozřejmě i jednotlivě.

Překvapilo mě, že dětské nakladatelství Junior, které vydává krásné dětské knížky (a taky tyhle boxy) sídlí přímo u nás v Říčanech. Neměla jsem o nich ani tušení. Je to malé rodinné nakladatelství, máma, táta a syn, všichni strašně sympatičtí.
Protože zatím moc neběhají na sítích, dohodli jsme se, že jim budu vkládat na IG postupně všechny jejich knihy, aby se o nich více vědělo. 



Nabídli mi pro vás knihu - box Statek, o který si můžete zahrát.
Podmínkou je začít sledovat nakladatelství Junior na IG (pokud už nesledujete) a dát tam laik jakékoli knížce, která se vám bude líbit. Pak mi sem pod článek napište do komentáře na sebe kontakt. A vyloženě ze zvědavosti prosím o odpověď na otázky: 
Jak si vybíráte knihy pro děti? 
Potřebujete je držet v ruce a nakupujete přímo v knihkupectví? 
Nebo hledáte i na netu, případně se necháte oslovit recenzemi?

Moc děkuju!
SOUTĚŽ KONČÍ V PÁTEK 6.3. VE 23.59





41 komentářů:

  1. Knížka mě musí oslovit a většinou koukám na ty, které někdo doporučí.. V knihkupectví jsem nebyla hodně dlouho - stále s dětmi, takže internet je pro mě pohodlnější..
    L.velova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je super! Pohrála bych si taky :-). Občas koupím nějakou dětskou knížku jen tak, že se mi líbí /většinou ilustrace/, snad jednou budu mít vnoučata a přečtu si je a prohlídnu i s nima. Díky za tip a mějte se fajn. Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den,kontakt na mne je budto email tereza.letochova@email.cz nebo lze napsat zpravu do directu na IG - prezdivka "terinaxxx" :-)
    Jinak k Vasim otazkam -knizky pro syna vetsinou nakupuju vetsinou v knihkupectvi, jsem dost vybirava ���� Musi se mi libit obrazky a davat smysl, protoze uz se mi stalo,ze jsem otevrela nektere knizky a videla fialove prasatko,modreho jezka apod. a podle takovych se deti tezko nauci,jak zviratka vypadaji apod... ����

    OdpovědětVymazat
  4. Knihy miluji z profesního ( jsem AP) i osobního hlediska ( mám 3 děti). Nakupuji v knihkupectví i na netu. witlucie@gmail.com Nakladatelství sleduji jak na FB, tak i na IG

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda o sobě tvrdím, že jsem knihomolka a vedu k této vášni i všechny naše tři děti. A knihy vybírám všemi způsoby - něco si potřebuju osahat, něco naopak rovnou objednám na eshopu na základě recenze či doporučení, něco nám stačí půjčit si z knihovny. Ráda sleduji různé blogy o knihách a bookstangramy. A vyloženě oblíbené knížky nemáme, v naší knihovničce máme jak "klasiku" mého dětství a dětství mých rodičů, tak i novinky či různé interaktivní knihy. Díky za prima soutěž! Martina, e-mail Martaa.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Lucie,máme doma zatím jen domov...byla jsem z toho asi víc nadšenèjší než má dcerka..vybírám hodně podle ilustrace,ale v knihovničce má své místo jak Dášenka,tak i knihy s puzzlemi..nyní dokupuji i knihy,kde je dcerky jméno přímo v příběhu...hezký den Jana,email:LesAnnees@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné - soutěž, děkujeme ;).
    Jsem knihomol od dětství, pořádný. Miluju knihu v ruce - v posteli, do vany, na cestování, čtečka mě neoslovila. Knížky už moc nemám kam dávat, tak poslední roky využívám ponejvíc naší městskou knihovnu. Všechno tam najdu, novinek si hledí a když nemají, seženou odjinud. A abych si všechno pamatovala, tak si vedu sešit, deník, jak zamlada, napíšu si název, autora, jak se mi to líbilo, pocity z knížky. Hodně často i výpisky a citáty. Takže tak.
    Mám 2 1/2 letou vnučku, kterou zásobuji, zatím to mají kam dávat :). Takže využití bychom pro statek měly.
    Hezký den, Dája (padula@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Nakupujeme i přes internet, myslím, že se nechávám dost ovlivnit recenzemi. U maminek na Stories jsou teď často dětské knihy i hezky ukázané, tak si člověk dokáže udělat pěkný obrázek. :) googlike@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já knihy nejen pro děti, ale i pro sebe musím nejdřív okouknout naživo a až pak kupuji. Jinak vybírám podle toho, jak je kniha zpracována a jestli má i nějaký další přesah, než jen hezky příběh. Z této sady už máme Domov a jsme z něho nadšení doma úplně všichni, hlavně malou baví pořád stavět puzzliky.
    Selfinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,
    kontakt na mě je kaca.ruzickova@seznam.cz nebo na IG @iamkatka.
    Knížky kupují tak půl na půl. Něco objednám na internetu ale i řada chodím do knihkupectví a tam si je krásně prohlídku.

    OdpovědětVymazat
  11. U nas ma konecne slovo syn, pokud ho nezaujme na prvni pohled z obrazku, tak vetsinou u nas sanci nema. Jinak knizky knizky si chodime prohlidnout do knihkupectvi a osahat si je. Hodne dam na recenze z IG a od jinych maminek.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Lucie, díky za takovou nabidku. Knížky kupuji nejraději a nejvíce v knihkupectví. Osahat, provonět... nasát atmosféru. verkasklenarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já jako matka se snažím vybírat pro dcerku knihy z různých webových stranek. Také ráda kouknu na recenze. Nejraději však vybírám v knihkupectví, kdy si knihu mohu prolistovat �� verunika1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Pro syna vybírám knihy podle recenzí, ilustrací a námětu. Nejradši jsem když si je mohu prohlédnout,ale když to nejde tak si ji vždy najdu na internetu s ukázkami abych měla alespoň nějakou představu. Jako kontakt na sebe uvádím e-mail lenkasadilkova27@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Moc zdravím :-) Máme doma malou knihomolku 19měs. Sama se divím, jak ji zajímají knížky :-)... Knížky vybírám podle doporučeného věku, ale ne vždy. Rada se inspiruji u jiných maminek, co jejich děti bavi za knížky, a nebo hodně hledám na internetu, ale vybírám hlavně podle toho, kdy je možné vidět ilustrace, co knížka obsahuje. Případně nechávám malou, pokud sme v obchodě, jaká knížka ji samotné se libi, a pokud dobrý, tak ji ju vezmu :-) protože vim, že se nám na ni nebude doma prášit, ale bude v ní listovat. Jinak vybírám pro malou knížky hodne obrazkove, i takove, kdy může v knížce s něčím hybnout nebo pohmatat :-). Občasným recenzím, co někdy u knížek bývají až tak moc nevěřím, protože mi přijdou neadekvátní. Jako kontakt uvádím svoji mail adresu hanajil@seznam.cz, případně IG: hanka_a_izabelka

    OdpovědětVymazat
  17. Knihkupectví i knihovny mi voní, občas to potřebuji nasát a moc ráda držím knížky v ruce a vybírám. Nicméně čím dál tím víc dám na recenze na IG nebo na blogu (od maminek které sleduju dlouho), některé knihy nejsou v "masových" prodejnách k mání. Díky za tip a za soutěž! zuad_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. dobrý den, tyhle sety jsem nakoupila před vánoci v knihkupectví Dobré knihy

    OdpovědětVymazat
  19. knížky nakupuji obojím způsobem, ale knihkupectví mám raději protože mi knížky krásně voní. Nakupuji je podle toho jak se mi líbí a jak si myslím, že se budou líbit dětem. Mám 4 vnoučátka ve věku od 2 do 12 let a zatím všechny knížky milují.

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den,
    knížky u nás nakupujeme jen k narozeninám či vánocům, je jich opravdu pěkných a povedených tak mooooc. Většina knížek u nás je z knihovny, která je tu velmi dobře zásobená, dokupuje novinky snad každý týden :) gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Knihy pro děti vybírám dle doporučení věkem a která mě osobně zaujme.Knihy nakupuji v knihkupectví i na internetu

    OdpovědětVymazat
  22. Knihy nakupuji podle recenzí oblíbených blogerek s podobným vkusem a smýšlením, nakupuji přes internet. Díky Vašim fejetonům mám už i Marianne bydlení :). taja.hatle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Nejraději mám, když můžu před koupí prolistovat, ale ne vždy je to možné.
    My chodíme často do knihovny. U nás je parádní, se spoustou krásných knih, takže omrkneme, půjčíme domů a když se nechce vrátit, tak ji zkrátka musí máma s tátou pořídit :-)
    Taky mám svoje oblíbená nakladatelství a profily, které sleduju (IG, FB) a když mne něco zaujme, tak prostě koupím. Synkovi budou dva, takže potřebujeme hodně velké obrázky a málo textu. A otvírací okýnka, spoustu okýnek :-) Třeba od Svojtky, ty jsou u nás v kurzu.
    kluca@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den,jsem knihomol.Mám čtyřletou vnučku,snažím se jí k četbě vést.Ráda nakupuji v tradičních knihkupectvích.Ráda si knihy prohlížím.Výhra by se hodila pro vnučku.Recenze mě též zajímá.
    jplihal68@gmail.com
    Krásné dny.JP

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den, staršímu vybírám tak, aby tam byla přidaná nějaká aktivita, samolepky, magnetky, otevírací okýnka, cokoli, co si může osahat, on je hmatový typ :-) Mladší syn je nenáročný, výběr knihy je spíše o obrázcích. Miluje zvířata, bagry, traktory a krtečka.
    ghandiovec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý den, knížky kupuji jak v knihkupectví, tak i přes internet. Ráda si nechám poradit i od kamarádek a taky paní učitelky ve školce (např.E.Papoušková - Kosprd a Telecí, D.Krolupperová - Policejní křeček ) Pak nesmí doma chybět leporela z mého dětství - Polámal se mraveneček, Brouči na pouti a pod. Někdy když si knížky objednávám, prohlížím nabídku a ještě něco přidám do košíku,to se pak někdy dívám i na recenze. Knížku Statek s dřevěnými zvířátky neznám, vypadá krásně! Hezký den, Martina m.kypra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Jsem milovník dětských knih! Většinu novinek zaregistruji na netu. Když něco zajímavého vyjde, většinou se to objeví na blozich, fb, ig.. pak to omrknu v knihkupectví. A když jdu potom s dětmi do knihovny ve většině případu na to náhodné narazím. Pokud mě něco opravdu zaujme, v knihovně si to zamluvim. Předejdu tak spoustě zbytečných nákupů, kdy zjistím, ze daná knížka by nás třeba dlouho nebavila. Jednou za čas dělám větší objednávku na netu, kde koupím, co se nám líbilo nebo nějaké tutovky, které vím, ze se líbit budou. O knížku nesoutezim, moje holky by už nevyuzily. Jinak - díky za vás blog !!

    OdpovědětVymazat
  28. Knížky pro děti miluji celý svůj život. Narozením mého syna se tato láska ještě víc prohloubila.
    Na dětských knížkách mám ráda jednoduchý a pútavý obal, který zaujme na první pohled a lehko srozumitelný příběh, který osloví dětského posluchače.
    Před nákupem knížky si vždy ráda nejdřív prohlídnu recenze na internetu, nebo od svých známych. Když objevím něco nového, nepřebádaného tak to dokážu zkoumat celé hodiny a přemýšlet nad tím jak asi se bude líbit.
    Nejraději nakupuji knížky na internetu, nejen kvůli recenzím ale i kvůli ceně, protože jsou tam častěji různe akce a slevy. A hlavně na internetu se dá toho sehnat daleko víc než v kamenné prodejně.
    Miluji knížky z malých vydavatelství, protože jsou vždy nápadité a zajímavé ☺

    monikarandarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. soutěžím , na instagramu mě najdete jako @callme_kayo_

    já se hodně nechávám inspirovat na instagramu, kde jsem objevila už hodně krásných knížek, baví nás zajímavé knihy s krásnými ilustracemi, různá pohyblivá leporela a nebo nějaký hezky příběh . U nás jsou v oblibě zvířátka, takže většina knih je prave ono zviratkach a děti jsou z nich nadsene. z tohoto statku by měli velikou radost . přesně něco pro ne ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  30. dobrý den, miluji návštěvy knihkupectví a vůni těch všech nových knih. Líbí se mi , že knihy mohu prolistivat. Ale už jsem se nechala inspirovat i přes sociální sítě a na doporučení některých blogerek koupila knihy.
    Děti zdědily lásku ke knihám po mně a každou chvilku k nám do knihovničky přibude nějaká nová. Na instagramu sleduji nakladatelství pod nickem miusska_g .
    můj e-mail je bruzkovamiru@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. jelikož mám doma dva malé caparty, tak nemám moc času na to jít do knihkupectví, tak většinou nakupuji on-line přes internet. Hodně dam i na doporučení od známých a nebo to co zrovna vidím a ovlivňují mě hodně i slevy.
    Na instagramu sleduji nakladatelství - jsem tam jako. glez_b_s

    OdpovědětVymazat
  32. Přes internet je to nejpohodlnější, kupujem podle témat - dcera miluje koně, syn auta..
    Někdy dám na doporučení známých, někdy hledám recenze.
    Děkuji za soutěž.
    Bohunkanai

    OdpovědětVymazat
  33. Zdravím, já si knihy hodně vybírám na internetu a kupuji podle rezenci jiných uživatelů a nebo také podle doporučení , občas když si nejsem jistá, tak si knihu nejdříve prohlédnu v knihkupectví, abych zjistila zda se mi líbí. Ale většinu nákupů knih dělám on-line.

    kontakt:
    instagram sistersky_br
    email kratzerrj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Za mě si vybírám na internetu a na doporučení kamarádek. Do krámu se s 3 dětmi dostanu tak 2x do roka. Bohužel. My milujeme knížky o zvířátkách, stavebních strojích, traktorech, takže vím po čem stáhnout. Statek vypadá úžasně.
    Kontakty iva_patkova IG
    E-mail iva.pekarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. nejraději knihu vybírám v knihkuipectví, abych ji viděla,ale když narazím na dobrou recenzi, koupím knihu podle ní na internetu

    IG jajda69
    jajda69@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Knihy kupuji jak on-line tak v knihkupectví , už hodněkrát jsem dala na doporučení na mých oblíbených blogech či u mých oblíbených influencerů.
    Od té doby co mám děti nemám tolika času chodit do knihkupectví a v klidku si tam vybrat knihy aneb s dětmi se to moc nedá.
    kontaktni e-mail je kajinkasofinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. kacenkajanku@seznam.cz knihy pro syna vybírám dle jeho zájmů a to je od jeho roku vlaky, je to už tři roky a furt ho to drží,takže 90procent knih je o vlacích, většinou si je osahám v levných knihách a taky hodně chodíme do knihovny a domů si nese svůj batůžek s víc knihami jak já :D

    OdpovědětVymazat
  38. Při výběr knih se hodně řídím doporučeními a recenzemi. Děti momentálně mají hodně rády okénkové knížky a knihy, které je seznamují s okolním světem. Knihkupectví mám moc ráda, ale většinou si tam prohlížím předem vytipované knížky. Kontakt: splendidka@yahoo.de

    OdpovědětVymazat
  39. krásný dobrý den,
    miluji klasická knihkupectví , miluji se tam začíst do novych knížek a ztratit pojem o čase . Ale bohužel mockrát do roka si nemohu toto dopřát neboť nemám vždy hlídání pro dětičky. Poslední dobou proto nakupuji i hodně online a to hlavně díky doporučení ostatních maminek na instagramu, facebooku či blogu, kde se většinou o nějakých knihách více rozmluvi a jsou tam vidět i ukázky z knih. A samozřejmě také záleží na zájmech dětí a zda jsou ta témata aktuální. Jelikož doma milujeme zvířata , tak tato kniha by byla ideální ❤️ dekujeme za tu příležitost se soutěže zúčastnit. knihkupectví sleduji na instagramu a i na fb .
    kontakt : karolinabruzkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat