V posteli



Můj muž se každý ráno ještě koupe venku, vlastně někdy i večer, voda může mít 8-10°C.
Já si zatím vykašlávám plíce.
Skoro pořád spím, vleže jsem se podívala na pár vlogů různých influencerů. A už se nepodívám.
Číst mě namáhá, jde mi být jen pasivní.
Nicméně se mi aspoň podařilo nahodit učební plány pro VŠ, která chce do svých osnov začlenit scenáristiku.

Chtěla bych si koupit nějaký vánoční příjemný zdravý svíčky, kdybyste měli tip, sem s ním!


6 komentářů:

  1. https://www.unipar.cz/cs/product/detail/moments
    úžasné svíčky z Rožnova

    OdpovědětVymazat
  2. www.zahradananiti.cz Lenka vyrábí přírodní sójové svíčky Les

    OdpovědětVymazat
  3. https://www.raduacrystal.cz/kategorie/svicky/?v=928568b84963
    Přeji brzké uzdravení.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, já doporučím svíčky z čistě včelího vosku vyráběné ručně z vosků od lokálních včelařů – www.beehappycandles.eu

    Hezký den,

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Lucie,také mně trápí už týden dusivý kašel a nějak na něj nic nezabírá.Asi si to prostě musíme odkašlat.Svíčky máte na mysli vonné?Mně se tedy žádná "zdravá" alternativa neosvědčila,bohužel většinou hořely špatně nebo téměř vůbec.Asi tam chybí ta chemie.Pokud jste majitelka aromalampy,ráda Vám zašlu přírodní vonné vosky,které vyrábí dcera.Voní krásně,dlouho,bez leštidel,parafínu a nevím čeho všeho.Mám moc ráda Váš blog,tak prostě jako poděkování,že tu s námi stále jste,těším se na každý Váš příspěvek.Jen bych potřebovala adresu,třeba sem turbocz@seznam.cz.Přeji brzké uzdravení.Jana.

    OdpovědětVymazat