Flea market

Málokdy se moje zamilování týká věcí.
Nemám žádný svůj must have, věci potkávám, pouštím a opouštím.
Samozřejmě se mi často něco líbí, přála bych si to … ale ne za každou cenu.
S výjimkou vánočních ozdob, ale to už dávno víte.

Před rokem jsem ale objevila tenhle skvělej časopis, je to dvouměsíčník. Mám jeho digitální předplatný, ale nestačí mi. Potřebuju ho držet v ruce a archivovat. Jenže předplatné do ČR není možné, zkoušela jsem několik zdrojů, ale nepovedlo se. Např.:


Protože jsem šíleně, ale opravdu šíleně chtěla vánoční číslo, nakonec jsem si ho pořídila v aukci na ebay.com. Cena 10$, poštovné 20 $
Oh, Lucie, ty seš opravdu blázen! Nepotřebovala jsi náhodou úplně jiný věci? Co zimní boty? Co ten úžasný lehký make up, který se z tebe nesleje hned při vstupu na důležitou schůzku?

Tak se jenom ptám, jestli nemám nějakou čtenářku v USA, která by byla ochotná si časopis předplatit na sebe a pak mi posílat jednou za dva měsíce časopis jako tiskovinu. Všechno samozřejmě hradím já. Kdyby náhodou ... lucie.smich@seznam.cz

P.S. Děkuju za všechny vaše komentáře, odkazy, poznámky, nápady ... všechno pečlivě čtu a raduju se, akorát ne vždy reaguju. 


6 komentářů:

  1. S časopisem bohužel nepomůžu, ale chci vám říct, že i my, kteří ne všechny příspěvky komentujeme, je pečlivě a rádi čteme :-) díky za tenhle blog. R.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý večer, paní Lucie, naprosto se ztotožňuji s předchozím příspěvkem.
    Chápu Vaši touhu po tomto krásném vánočním časopise. I já jsem "ulítlá" na všechny časopisy o bydlení, které si kupuji, nebo mám předplatné. Moc se mi poslední dobou líbí časopis Venkov a styl. Nádherné fotografie a kvalita papíru.
    Moc Vám přeji, aby Vám někdo Vaše přání vyplnil a vy dostávala časopis pravidelně.
    A příští neděli je již advent. Krásné adventní dny. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, díky, našly se dokonce dvě spřízněné duše! Hurá.

    OdpovědětVymazat
  4. A zde se hlásí třetí,ulítávám na Venkov a styl.Krásný rok,Chatař-chalupář,jsou to moje srdcovky,ve sklepě mám velkou krabici plnou starších čísel těchto časopisů a průběžně je pročítám...ale vánoční čísla jsou prostě kouzelná.Krásný den Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Blog čtu a touhu po časopise ve fyzické formě chápu. Zkuste některou ze služeb přeposílání, zařídí vám adresu v USA a přepošlou do CR. Já znám třeba tuhle, ale určítě jich je víc.
    https://www.shipito.com/cs/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju velice, to jsem vůbec neznala. Už jsem objednala a jsem zvědavá, jak celá transakce dopadne. Hlavně nemusím nikoho otravovat!

      Vymazat