Trochu strachu







Zítra začíná naše letní dovolená.
Strávíme víkend v Brně s kamarády, pak jednu noc ve Villachu a pokračujeme do pronajatého 500 let starého domu v Toskánsku. Odtamtud na tři dny do Švýcarska. A zase domů.

Dům je opět přes airbnb, ceny v tomto období jsou víc než přívětivé.
Protože jsem střelec, kterej rezervuje bydlení bez podrobnýho zkoumání, prostě hned, když se zamiluje, začala jsem až teď pročítat recenze.
Je to tak půl na půl.
Zaprvé je dům vysoko v kopcovitém terénu, vede tam je úzká cestička, která je špatně dostupná větším autem, recenzenti doporučují si zapůjčit ve vesnici pod kopcem Fiat 500. K domu samotnému vede jen pěšina, auto lze nechat nejblíž 200 m od domu. V domě tu a tam něco nefunguje, občas jsou myši ve skříni, schody jsou příliš strmé, v koupelně a na záchodě malý tlak vody.
Majitelem je sochař a malíř žijící v Anglii.
Když jsem mu psala, tak se mi ozvala jeho přítelkyně, že je zrovna na poušti v Maroku a nemá signál.
Ale poradila mi, kde v domě najít elektrický kamínka (v říjnu ještě nebude zima, že ne).

Někteří hosté jsou naprosto nadšeni z atmosféry domu a místa, jiní v šoku.
Tak jsem zvědavá, kam se zařadíme my.
Do nejbližší kavárny sakra daleko, takže kávovar s sebou do báglu!

9 komentářů:

  1. Těším se na reportáž.Přeji krásné dny.JP

    OdpovědětVymazat
  2. Jste dobrodruzi-přeji ať se dovolená vydaří a užijete si krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, už se těším na report a držím palce ať je to přijatelné... vypadá to na velké dobrodružství... vem raději i pasti na myši a termofor :) a užívej!!! pa i

    OdpovědětVymazat
  4. Toskansko miluju!!!! Hodne fotek pls. Uzijte si to. Papa V.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lucko, i my jsme letošní dovolenou prožili (přežili) v Toskánsku. Byl srpen, takže přelidněno, ale i když není všechno ideální, užít se to dá obrovsky. Dům vypadá kouzelně a určitě si najdete důvod, proč se dají přehlídnout nedostatky.
    Mám na blogu spoustu informací k Toskánsku, tak pokud byste měla chuť, nakoukněte. Budu ráda, já se k Vám chodím inspirovat pravidelně.
    Přeji krásnou dovolenou.
    Jitka ( A jen tak mimochodem )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečetla jsem! Skvělé popisy, to bych nezvládla, díky za tipy!

      Vymazat
  6. tak dle vašeho popisu nedostatků a atmosféry bych zrovna já brala tenhle dům hned! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Itálii miluju až tak, že po povinné ruštině ve škole, angličtině a němčině jsem se začala učit v 66 letech italsky. Jde mi to hodně ztuha, ale baví mě to moc.

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím, taky bych chtěla být (alespoň někdy) takový střelec a opustit své jistoty. Myslím, že budete patřit ke skupině nadšených. A pokud náhodou k té druhé, vezmete to s humorem a sebeironií sobě vlastní, takže už teď se nemůžu dočkat vašich postřehů. :D Užijte si to. Jana

    OdpovědětVymazat