Karel

Výsledek obrázku pro fotka karel gott


Oblouková lampa. Karel IV.  Kontaktní čočky. Robot. Lodní šroub. Masaryk. Remoska. Hromosvod. Krevní skupiny. Záchytka. Zátopek. Nanovlákna. Tři oříšky pro Popelku. Havel.
A teď Karel.
Fenomén. Padla poslední jistota. Po něm už nikdo.
Vážně jsem věřila, že je nesmrtelnej.

Nejoblíbenější:



Mám divnej pocit, že něco je špatně.



18 komentářů:

  1. Já taky...zdravim,nikola

    OdpovědětVymazat
  2. Napsala jste to super!!!! zdravím do Říčan Alena P

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Lucie, zasáhlo to více lidí, ach jo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie děkuji. Mohla bych to podepsat. Je mi ouzko. Kristýna

    OdpovědětVymazat
  5. Jako by se starý svět hroutil do nicoty... Ivča

    OdpovědětVymazat
  6. Napsala jste to krásně, pravdivě a trefně. Přesně tak to cítím. Něco je špatně a něco bude jinak. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Také moje nej. Každá cesta končí, ale svět jde dál.
    Jenom my přicházíme o své jistoty a naše smutky nás provází až do konce našich cest.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Lucie, čekala jsem na váš komentář, moc hezky jste to shrnula, celý ten přesah do dnešní doby.... zdraví A.l

    OdpovědětVymazat
  9. Fakt jsem byla přesvědčená, že Karel nás všechny přežije... R.I.P.

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi smutno...smutno je mi
    kamila

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně.

    Ještě Svěrák. Aspoň někdo, aspoň pro mě, ještě zůstává. Ale pak...?

    OdpovědětVymazat
  12. Ano, něco je špatně, protože odchází lidi s tak pevným charakterem a další už prostě nejsou a asi ani nebudou...těžko se žije bez těch opěrných bodů, které nám dodávají pocit, že je vše v pořádku...divný pocit, že zemřel...

    OdpovědětVymazat
  13. Taky moje nejoblíbenější. Pokaždé mi skoro vletí slzy do očí. Fantastický text. Dáša

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně, pevné body mizí. Zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Smutno, smutno, také jsem si myslela, že tu bude stále........ už to jeho příjmení to slibovalo. Nikdy jsem ho na vlastní oči neviděla, ale tak nějak patřil do naší rodiny.

    OdpovědětVymazat