Kratochvíle




Nemám úplně dobrý období, nerada dělám věci silou, ale někdy jen dialog nefunguje. Navíc moje zkušenosti se sílou jsou špatný, všechno, co jsem se kdy pokoušela lámat přes koleno, spíš nevyšlo než vyšlo. I proto jsem z toho taková nejistá. Hlavně nerada dělím lidi na přátele a nepřátele, to mi vyloženě nejde.  
Konkrétní být stejně nemůžu (a nechci), tak dost stěžování.
Hrozně ráda bych odjela někam pryč a psala knížku. Chtěla bych s ní být sama a v klidu, užít si to, protože tohle psaní nepovažuju za práci, ale za luxus. Kdyby mě to živilo, tak se na to dívám asi jinak, ale takhle je to vyloženě kratochvíle. Nevím, kdy na ni dojde.

Léto se budu snažit přežít ve stínu, na to mi úplně stačí terasa venku a psací stůl doma. Na dovolenou pojedeme až v říjnu. Zase do Itálie, ale tentokrát do Toskánska. Už jsem zarezervovala skvělý bydlení na kopci v historickým městečku s hradbami, v pět set let starým domě. Zase přes airbnb. 
Cena byla tak laskavá, že jsme tomu ani nemohli uvěřit.
Holt neturistický říjen. 
O tom určitě ještě budu psát jindy.

Mějte se hezky!


4 komentáře:

  1. milá Lucie, jedeme tam taky, dejte mi prosím tip, díky moc
    Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, my jedeme asi 10 km severně od městečka Lucca, to je nádherné a okolí taky. Nádherná je Volterra, Siena, ale tam jsme nenašli tak fajn ubytování.

      Vymazat
  2. To by bylo fajn, kdyby jste napsala další knížku, vířivka se mi moc líbila. Hezké léto.

    OdpovědětVymazat