Něco jako prázdniny


Ty tam jsou časy, kdy prázdniny opravdu znamenaly volno a Stela si chodila poslední den školy s kytkou pro vysvědčení. Střední škola zavedenými pořádky naprosto zamávala. Pro vysvědčení si tentokrát Stela ani nešla, stejně by žádný nedostala, neboť má reparát z matiky a není klasifikovaná z  informačních a komunikačních technologií. Ale z češtiny a grafickejch programů má jedničku. Což bych řekla, že je na umělecký škole podstatnější, ale prej ne. Hodně jsme se kvůli tomu ve škole chytli. Když půlka třídy má reparát z matiky, asi to bude tím, že jsou prostě dobří na úplně jiný předměty. Třeba na ty, kvůli kterým šli na uměleckou školu. 
Takže to zjevně bude ještě boj. 
Ale možná, že dobře. Život se s nima taky mazlit nebude. I když pochybuju, že se někdo z nich bude živit matikou.

Letní komedie, kterou jsme napsali s kolegou - kamarádem, známého producenta nadchla, takže okamžitě začal shánět prachy, aby se mohla příští rok točit. Tuhle rychlost neznám, resp. vždycky se to zkomplikuje, tak si nedělám moc iluze.
Ale Karavan už to má, doufám, jasný. V prosinci předtáčky  a  únor - duben natáčení. Se tak těším!


15 komentářů:

  1. Mám vnuka také na umělecké škole. Dost jsem se učila duši umělců pochopit. Bylo to těžké, jsem praktický člověk, matika mi šla, mám ráda dochvilnost, řád,spolehlivost, tak asi proto. Dnes už si rozumíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto vám rozumím, on je to jiný svět. Ale našli jste se, to je hlavní!

      Vymazat
  2. Tak ještě chybí ta povinná maturita z matematiky :-(. Asi komu matika jde, nepochopí, že se nedá našprtat... Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by asi neodmaturovali ani někteří kuchaři nebo zdravotní sestry. O uměleckých školách nemluvě.

      Vymazat
  3. Mám pocit, že od určitého věku je to s dětmi už jen boj.

    OdpovědětVymazat
  4. No pokud projde ta státní maturita z matematiky, tak má škola asi trošku problém, reparát u půlky třídy o něčem svědčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, že mají ty děti talent na něco jinýho - a proto udělali přijímačky na uměleckou školu.

      Vymazat
  5. Dnes jsem se hodně nasmála, když mi dcera napsala: "Už chápu, proč jsi po mně ječela, že jsem po sobě neuklízela".... v září bude mít 30. Krásné letní dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky se na tuhle reakci těším ... pokud přijde :)

      Vymazat
  6. U nás to bylo naopak. Dcera chodila do matematické třídy. Ale nešla ji angličtina. Bylo nám řečeno že do specielních tříd chodí všestranně nadané děti. Nakonec odešla. Matematika za 1 , angličtina za 4. Vystudovala. ČVUT, je Ing. Třídní na zakladce říkala, že nemá na střední školu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Je důležitý hledat vlastní cesty a jít si za svým!

      Vymazat
  7. Něco k té matice http://agnieszcinykratochvile.blogspot.com

    OdpovědětVymazat