Temnej ďábel



Takhle vypadá pivoňka za 129 Kč z krámu na náměstí.
Byla tam tak sama, opuštěná, odrbaná, viděla jsem to tak na dvacku :)
Už tři dny je pořád takhle zavřená, asi ji nikdy rozvitou neuvidím.
Ale fandím jí a podporuju.

Dnes jsem upekla mrkvový dort z krabice, nedopekla, u krému jsem improvizovala - a vzniklo něco tak fantastickýho, že se to ani povědět nedá. Všichni nadšeni. Někdy mám pocit, že většina dobrejch věcí vznikne nějak omylem ...

Odpoledne návštěva kamaráda. Máme ho už 30 let, a i když se nevídáme často, vždycky je to jako kdybysme se viděli včera. Je trochu šílenec, co skáče do vody z Karlova mostu, strká ruku do klece tygrovi, Silvestr tráví s bezdomovci na Sicílii apod. Nikdy nezklame. Takže nás ani nepřekvapilo, že tenhle víkend absolvuje kurs temný ďábel v nás. Je to nástavba tantrických masáží. 
Celej večer, co sedím nad scénářem, přemejšlím spíš o tom, co se tam asi tak učej. 
Můj temnej ďábel ale naštěstí mlčí.


2 komentáře:

  1. Lůco, ty jsi samaritánka..akorát někdy ta investice chcipne, ale to je fuk. Temnej ďábel ve mě teda rozdmýchal šílený představy. Zajímalo by mě, co to ve skutečnosti tedy bylo..jako prakticky, víš? I když mě pan D. přijde ďábelskej teda dost sám o sobě:-D
    Podle mě se v pečení dost zlepšuješ, protože pokaždé, když napíšeš, že jsi něco "zmastila", tak je to pochoutka. I když nevím, že bys někdy upekla něco nežratelného. Tak ať ti všechno rozkvete! A.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé a nebylo by možný víc infa o tom tantrickém kurzu (jestli je to kurz)? Nikde nemůžu nic najít. Ale zase vás nechci otravovat, ať s tím otravujete kamaráda :D Já právě něco takového také hledám pro mě a přítele. Zatím se mi podařilo najít tyhle masáže a to vypadá také moc dobře musím říct :)

    OdpovědětVymazat