Ping pong ponk

Díky tomu, že teď v bytě pobývám docela často, zjistila jsem, že tam není pořádný stůl a židle na práci. V kuchyni sedíme se S. u kuchyňskýho, v pokoji píšeme na šicím stroji - ale je tam málo místa. Tak jsem se rozhodla sehnat do bytu psací stůl. Projížděla jsem inzeráty a bazary, ale nechtěla jsem Ikeu. Něco s duší radši. Nakonec jsem narazila v Turnově na dílenský pracovní stůl, který se trochu podobá katedře, na který píšu doma. Nebyl úplně za hubičku, tak jsem váhala. V bytě nás čekají  další investice a já chci radši cestovat, kupovat si knížky a pít kafe v kavárnách. 
A tohle všechno dohromady finančně moc nehraje.

Ukázala jsem fotku stolu svýmu muži a ten řekl, že je tak nádhernej, že si ho rozhodně musíme se Stelou koupit! Třeba s ní pak půjde životem.
Takže už ho máme doma. Musíme v bytě províst výměnu s šicím strojem po babičce, který prodám. Není místo a babička je v srdci pořád (i bez stroje).









5 komentářů:

  1. 👍...líbí se mi moc...povedl se Vám.Krásné dny.JP

    OdpovědětVymazat
  2. První,co mě napadlo,bylo,že by se hodil jako ostrůvek do kuchyně.Krásný.
    I.N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý, nemá sice svěrák, ale má zajímavej tvar a apartní šuplík. Akorát mi připadá, že je z měkčího dřeva... jenže to zas má za následek to krásné zbrázdění. Evidentně je to sypaťák vhodný k dialogu.

    OdpovědětVymazat